Gå til innhold

Sveise på øyenvipper - hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så på God morgen Norge i høst (julebordtider) at det går ann å sveise på øyenvippene sine, slik som man gjør med hår. Slik at man får litt tettere og kanskje litt lengere vipper. Dette kostet ca kr 400,- og satt på i ca 4 uker. Har ringt litt rundr i Drammen, men det er ingen som gjør det. Prøvde også å søke på God morgen Norge for å finne innslaget, men det var umulig å finne - dårlige søkemuligheter.

Mitt spørsmål er derfor: Vet dere om et sted hvor dette gjøres? Helst i kjøreavstand fra Drammen. Tar imot tilbakemeldinger med stor takk.

Beklager at jeg skrev feil i overskriften, jeg mente vipper ikke bryn.

vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: August den 2002-04-03 23:58 ]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger meg på her jeg - siden det er samme type tema... icon_smile.gif

Tror ikke jeg har lyst til å "sveise på" øyenbrynene mine.. men jeg trenger litt hjelp til å forme dem pent... noen som vet om steder som gjør sånt i Tønsberg distriktet?! Og hvor mye koster det ca?!

Kanskje noen vet om nettsteder med tips om hvordan lage pene øyenbryn?! icon_smile.gif12

Gjest Anonymous
Skrevet

Det må da være bedre å få farget øyenbrynene enn å sveise dem? Man kan også tatovere inn øyenbryn...

Skrevet

Henger meg på 08junis ønske: Er det noen som vet noe om hvor en kan få hjelp til å forme øyebryn pent. Vet det kanskje er litt off-topic, men er det noen som har erfaring med å nappe øyenbryn hos frisør/hudpleier? Pleier å gjøre dette selv, med dertil resultat...12

Gjest Anonymous
Skrevet

Hudpleier gjør dette kjempebra så jeg anbefaler napping og farging der, da blir øyenbrynene nydelige!

Skrevet

Når er det vanlig å nappe øyenbryna? dagen før dagen? Falt veldig for anonyms tips her, og koste på meg den hundringens det koster. Tviler på at jeg bør farge dem, da jeg har veldig mørkt hår.12

Skrevet

Pleier sånne hudpleiere å være flinke til å se hva som passer deg, eller bare røsker de ut der hvor det er overflødig?! icon_confused.gif12

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd når hudpleieren min napper bryna mine.

De har nok lært hva som kler deg.

Dette skal de kunne.12

Skrevet

line:

Kan du fortelle meg hvor lang tid ca. det pleier å ta og hvor mye det koster?! Blir man forresten veldig rød etterpå?!

Takk for svar!! icon_smile.gif12

Skrevet

Hei 08juni02

Jeg får nappet bryna samtidig som jeg tar hudpleie, hver 6 uke. Jeg napper de selv imellom, da er det lett å se hva jeg skal ta bort.

Det tar ca 10 min jeg blir ikke rød etterpå, jeg betaler heller ikke noe ekstra for dette.

Har du en sensitiv hud kan du bli rød, men det går fort over.

Jeg jobber som frisør, vi gjør dette på jobben også (har en som gjør dette).

Jeg tror det koster ca 260,- for å designe byna første gang. Hun bruker ca 30min.

Ellers koster det 60,- tror jeg, da bare jevner vi litt på de.

Jeg husker ikke helt prisene men de er sånn ca.12

Skrevet

Er det ingen som har hørt om det med å sveise på øyenvippene sine altså. Skulle så gjerne fått svar.12

Skrevet

Heisann jenter.

Jeg pleier å klippe øyenbrynene mine jeg icon_eek.gif) Hvor enn rart det høres ut syntes jeg det er mye bedre enn å nappe. Nappe klarer jeg ikke - herregud - tårene spretter!

Når det gjelder øyevipper har jeg ikke peiling. Men hva med heller å lime på? Det vet jeg de gjør i forskjellige frisørsalonger. Kan oxo få kjøpt og gjøre det selv. Jeg selv kjøper heller en vedundermascara. icon_smile.gif

Lykke til alle sammen på den store dagen!

Skrevet

Jeg lurer på hvordan brynene "bør" være når man skal få designet de for første gang? Er det tilfelle at de bør være ordentlig utvokst, eller er det greit at de er nappet fra før? Er litt i villrede på dette område, og ville blitt glad om noen hadde noen tips icon_smile.gif12

Skrevet

Jeg lurer på det samme som Juli! Noen som vet?! icon_smile.gif

12

Skrevet

Hvorfor ikke forsøke falske øyenvipper ??? Jeg prøvde når jeg skulle i selskap forrige helg, det gikk greit å lime de på og de satt jo hele natta.... Det var ingen som reagerte på at jeg hadde mere og litt lengre øyenvipper enn vanlig....12

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg fant det ut til slutt.

Velværeklinikken, Tlf.nr slettet - moderator , i Oslo sveiser på øyenvipper ( det blir som en hårekstention, bare på øyenvippene istedet for i håret).

Det koster kr 500,- og hun sa at det holdt fra 14 dager til 4 uker alt avhengig av hvor mye du gnir deg i øynene.

Jeg har likevel ikke bestemt meg for om jeg skal gjøre dette til bryllupet, er litt redd det kan bli litt for voldsomt. Jeg har ikke så korte vipper, men til hverdags hadde det vært greit å slippe å sminke seg hver dag.

vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: HMSP den 2002-04-18 09:05 ]

Skrevet

Hvis det er sminkingen til daglig du tenker på, ville jeg heller førsøkt å farve de.

Da ser det ut som du har mascara på hele tiden. icon_smile.gif12

Gjest Anonymous
Skrevet

Tipper telefonnummeret blir slettet, så jeg legger ut en hjemmesidelink:

http://www.nor-liner.no/

Merkelignok heter ikke de som har det telefonnummeret Velværeklinikken, men Nor-Liner. Men det er vel kanskje det samme stedet?

Skrevet

Navnet er jeg også litt usikker på, fordi da jeg ringte sa de både Velværeklinikken og Modellakademiet. Adressen på linken stemmer iallefall med den jeg fikk opplyst. Så det ser ut til å være riktig sted.

Det å farge brynene er selvfølgelig et alternativ, men min erfaring er at det er så lite holdbart.

vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: August den 2002-04-18 10:32 ]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...