Gå til innhold

Hvilken bukett til denne kjolen - HJELP


Elma

Anbefalte innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjolen er flott.

Jeg ville valgt den nest nederste, men i en rundbundet bukett. Jeg er ikke så glad i sånne som henger. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips til nå icon_smile.gif

Dersom det er noen som kommer over en bukett de mener passer enda bedre enn de jeg synes er fine...kom med tips icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg synes Sahara Rose Bouqet er veldig fin, og jeg synes disse fargene vil passe best til den nydelige kjolen din. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann

KJolen din er nydelig og har mange fine detaljer i seg. Derfor syns jeg(personlig mening altså...) at du bør ha en bukett som ikke er for voldsom og ruvende. Bukett nr 1 var veldig fin i fargene og passe liten. Tror det kan være lurt med en liten bukett slik at du og kjolen vises bedre12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk icon_smile.gif

I dag i det nydelige været er det ekstra deilig å få positive tilbakemld om kjolen man har valgt...

Og i dag er det akkurat 6 mnd igjen til den store dagen icon_smile.gif

Gleder meg masse icon_biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg også står for den siste!

De andre var litt blasse..Men nydelige var de !!

Helt enig med at den var den mest romantiske;-)

Jeg vil bare si, at den kjolen der er den fineste jeg har sett !!!

Helt forbasket nydelig!!!

Lykketil med bukett valget, og bryllupet !

Mange klemmer fra :

--------------

/Ane icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Ane icon_smile.gif

Jeg er enig at den siste er fin, men tror den første står veldig godt til kjolen når det gjelder farger.(kanskje de fargene i den nederste???)

Tror jeg tar med meg utskrifter av bukettene og kjolen til en blomsterhandler..de kan sikkert komme med en "vettug" uttalelse..

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen din var bare råflott!!!!

Nydelig!!!

Er enig i at du ikke burde ha for stor bukett for at kjolen skal syns best..

Likte bukett nr en...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin kjole, som gjør mye av ut av seg selv - derfor ville jeg definitivt valgt en enkel og liten bukett, og av de du har listet opp ville jeg gått for den første - ABSOLUTT! For mye av det gode er ikke bra!

Lykke til!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Det er nok lurt å ikke bare velge ut seg en brudebukett etter hva som er pent på et bilde, men og tenkte på hva som kler en selv. Bla bør jenter som er lave ikke ha lange buketter da de virker lavere.

runde jenter kan med fordel velge buketter som ikke er rundere, da det forsterker det runde inntrykket.

Hvis floristen er flink så vil hun/han komme med tilbakemeldinger.

Jeg personlig likte nr 1 og den siste buketten du viste frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg syns den første buketten er den fineste jeg. De andre var veldig fine de også, men altfor store.

Jeg syns at brudebuketten ikke bør være for stor og dominerende.

Men det kommer jo litt ann på som andre sier her; er du stor eller liten?

Er du f.eks. lang og slank kan du ha en større bukett enn om du er liten og rund.

Men alle bukettene var fine de, men min favoritt var bukett nr.1.

Og jeg tror også at den blir penest å tørke etter bruk, hvis du tenker på å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsessa: Det var veldig smart å tenke på at det kan være hyggelig å "tørke" brudebuketten etterpå, og da er det som sagt "lettest" å tørke en liten bukett.

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin kjole, men jeg falt ikke spesielt for noen av bukettene.

Blomster, f.eks. roser, som ikke er hengeblomster synes jeg ikke er fint i en bukett som henger. Ser bare ut som de står opp ned.

Tror at det vil være fint med litt farge på buketten din siden kjolen er "veldig mye hvitt".

En klassisk kjole bør ha en klassisk bukett.

Kjolen absolutt ikke "bløtkake", men den er ganske stor. Derfor synes jeg du burde ha en litt stor bukett.

Har desverre ikke noe bilde å vise til, men jeg tror jeg ville gått for en bukett med roser i forskjellige dyp røde nyanser og litt brudeslør eller eføy el. for å ikke få for rund design.

PS. Husk at buketten ikke bare skal passe deg, men også matche det kjæresten din skal ha på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...