Gå til innhold

Pinlig hendelse på Mc Donalds


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Tenk om en og samme person gikk inn på McDonalds og bestilte både en McFist og en McFluffer  :hoho:  

Minnie

Jeg tror det er svært viktig (med trykk på svært) at man tar McFlufferen først :blunke:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk om en og samme person gikk inn på McDonalds og bestilte både en McFist og en McFluffer  :hoho:  

Minnie

Vanvittig bra!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Måtte bare ta opp igjen denne her.. For en stund siden skulle jeg på vinmonopolet og kjøpe Gin. Var skikkelig stressa, hadde 1000 andre ting som jeg også skulle handle før butikkene stengte. Det var selvfølgelig lang kø og når det endelig ble min tur sa jeg til damen bak disken "en gin tonic". Ikke la jeg merke til at jeg sa feil heller og kunne ikke skjønne hvorfor hun så rart på meg... ble ganske flau da hun sa "det har vi ikke her, er det Gin du mener?"...

Huff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg var i sverige en gang og der har de en youghurt med eksotiske frukter som bare er helt himmelsk mmmmmmm nam nam, men en dag jeg skulle i butikken og kjøpe den fant jeg den ikke og spurte en ekspeditør om de ikke hadde den youghurten med erotiske frukter :oops: :oops: han lo så han skrek og jeg ble skikkelig rød i ansiktet når det gikk opp for meg hva jeg hadde spurt etter :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i sverige en gang og der har de en youghurt med eksotiske frukter som bare er helt himmelsk mmmmmmm nam nam' date=' men en dag jeg skulle i butikken og kjøpe den fant jeg den ikke og spurte en ekspeditør om de ikke hadde den youghurten med erotiske frukter :oops: :oops: han lo så han skrek og jeg ble skikkelig rød i ansiktet når det gikk opp for meg hva jeg hadde spurt etter :oops:[/quote']

Ruller meg rundt på gulvet av latter!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var i utlandet en lengre periode for noen år siden da jeg og noen venner av meg fallt over en norsk restaurant. Trangen til kjøttkaker ble stor og jeg dro de med meg inn. Servitøren, en eldre dame, sto i telefonen og snakket på klingende bergensk da vi kom inn, men la på og kom bort til oss.

Jeg, som da var vant til å snakke engelsk, henvendte meg til henne for å be om et bord. Vi var seks stykker og midt i setningen kom jeg på at jeg sto å snakket engelsk med en norsk dame og forsøkte å bytte over til norsk. Det jeg klarte å stotre ut ble da til "Hello, I'd like a table for seks, please" :oops:

Servitørdamen ble først rød, så nærmest lilla og vi ble bedt om å forlate restauranten øyeblikkelig... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min pinligste Mc Donald hendelse,- var da jeg begynte å spise av en annens fyrs pommes-fritter.

Jeg hadde bestilt en meny og måtte vente, og etter en stund kom servitøren med et brett med pommes frites, som han stilte nesten ovenfor meg. Jeg begynte å småspise ut av posen, da jeg trodde de var til meg.

Da kom det en ganske sinna fyr, som så skikkelig stygt på meg, og sa det var tydeligvis maten hans. Og da dukket servitøren opp med burgeren til denne mannen,- så jeg trakk fingrene tilbake og :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eføya ikke innlogget

Jeg og en venninne var i London og var hos bakeren. Min venninne var ikke spesielt flink i engelsk og sa til han bak disken: Your balls look realy nice, I think I'll have two for dessert.

Han bak disken ble sprut rød og tittet ned på skrittet sitt før hele butikken brøt ut i latter og min venninne febrilsk prøvde å rette opp i fadesen :hoho::hoho:

(Det hun mente var "Bollene (egentlig var det ikke boller, men de lingnet)ser fine ut, jeg tar to så jeg har til dessert."

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dr Zoidberg
Min pinligste Mc Donald hendelse,- var da jeg begynte å spise av en annens fyrs pommes-fritter.  

Jeg hadde bestilt en meny og måtte vente, og etter en stund kom servitøren med et brett med pommes frites, som han stilte nesten ovenfor meg. Jeg begynte å småspise ut av posen, da jeg trodde de var til meg.  

Da kom det en ganske sinna fyr, som så skikkelig stygt på meg, og sa det var tydeligvis maten hans.  Og da dukket servitøren opp med burgeren til denne mannen,- så jeg trakk fingrene tilbake og  :oops:

Genialt ;) Har sett det skje selv, faktisk, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange bra her ja :ler::hoho:

For noen år tilbake var jeg på utdanningsmesse sammen med min daværende kjæreste og et par venninner. Jeg drømte om å gå på skole i England og måtte titte litt på de forskjellige standene. Snakket med et par av de på engelsk og drømte meg helt bort. Når vi kom til standen til University of Oxford kom en fyr bort og spurte meg om noe. Jeg forsto ikke og sa "I'm sorry, but I don't understand". Han gjentok og jeg forsto fortsatt ikke. Så sa han "But where are you from". Da forsto jeg og svarte "Norway". Svaret hans var da "Og så forstår du ikke bergensk!" Det mest pinlige var jo det at han jeg var sammen med sto ved siden av og siden han var bergenser hadde jo han forstått alt.. Ønsket meg et hull i gulvet akkurat da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cruella

Husker en venninne av meg jobbet på gynekologisk avdeling hvor de hadde fått en ny svensk gynekolog.

Så skulle han ta GU på en kvinne, som lå klar i gynstolen.

Antagelig var gynstolen litt lav, men den kunne justeres, så svensken sa til damen; "Nu måste jag hisse upp dig..."

:kul:

Faktisk 100% sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefestlig, men jeg sitter i resepsjonen på jobb og prøver så godt jeg kan å ikke le høyt.. knis

Får gjøre det her heller :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

vi var en gjeng som var i england en gang, og skulle inn på et sted for å spise. Jeg bestilte sandwich ( ikke se på skrivefeil :oops: ) som var pakket inn i plastikk og de var så snill som la ved en kniv :-? vel denne kniven virket ikke i det hele tatt uansett hva jeg gjorde platen var og ble like hel. Jeg prøvde å biten den av og sliten den av, men nei da den ville ikke. Etter en liten stund når jeg kom ut av min egen lille verden så jeg at hele stedet hylte av latter, og ene damen lurte på om det var det skjulte kamera, men det var det ikke for det var bare den mest tålelige plasten jeg noensinne har vært borti, for selv etter jeg hadde fått tak i en saks ville ikke plasten revne. Gikk til slutt bort til damen i disken for å spørre om hun kunne hjelpe meg med å åpne den, hun så bare rart på meg, tok den mellom fingrene og løsnet plasten pent og pyntelig :oops: :oops: tror dere jeg var flau eller, og alle hylte av latter rundt meg :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helenius

Som nokså nybakt utvekslingsstudent hadde jeg en samtale med noen om mat. Vi kom over på emnet sjømat, og jeg spurte troskyldig:

"Have you ever had crabs?"

Stillhet...

Før de diskret forklarte meg at jeg nok burde ha sagt "Have you ever had crab?"

Crabs er nemlig flatlus... Gjett om jeg var flau! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...