Gå til innhold

Hvordan er en typisk fisk?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Mennesker som er influert av stjernetegnet Fiskene er generelt sett sensitive, fantasifulle og tilpasningsdyktige. De er fødte drømmere, og elsker å gi seg hen til f.eks musikk og filmer. De har ofte en forkjærlighet for de "svake" i samfunnet, dvs. barn, dyr og/eller mennesker som har fallt utenfor på noe vis.

De er gjerne konfliktsky, og stikker vanligvis av (mentalt eller fysisk) om de føler seg presset. Når vi først er inne på løping; Føttene er den kroppsdelen som er knyttet til Fiskene, og det er sjelden at de har et likegyldig forhold til føttene sine...

Fisker liker ikke å tro vondt om andre, og er ofte lettpåvirkelige. De kan tåle nesten hva som helst fra sin elskede, (for h*n er jo egentlig snill på bunnen...) men blir de først dypt og inderlig såret, så nøler de ikke med å dra sin kos, gjerne for godt.

De kan være litt sytete og selvmedlidende i perioder, om de ikke har noen andre å ta seg av da..de er dyktige til å få andre til å føles seg vel, empatiske og uselviske i sitt vesen.

De må riktignok passe seg for å ikke bli selvutnevnte martyrer, og lære seg at det er deres eget ansvar å si fra når de føler seg tråkket på eller presset. De kan virke veldig naive, men har de møtt mye gruff gjennom livet, så kan de faktisk bli relativt kyniske...

Siden de er styrt av planeten Neptun er de unektelig tiltrukket vannelementet, og kan ha ett litt lettvint forhold til skillet mellom sannhet og løgn. De er mestre til å skape illusjoner, både for seg selv og andre, og er ikke sjelden svært dyktige skuespillere eller kunstnere. Siden de ikke er så opptatt av å være midtpunktet, og foretrekker å skape fremfor å selge, er det riktignok ikke alltid at de blir annerkjent for sine evner.

Det var pittelitt om Fiskene. Hvis du vil vite mer, så si i fra :hoppe:

Hilsen en Fisk (riktignok av ildtypen Fisker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Mannen min er gift med en fisk (ja, meg!!) og far til en liten fiskejente.. Han sier følgende om fisker: De er snille, empatiske, morsomme og søte og SELVOPPTATTE :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Blue

Fisker har dessuten ofte vakre øyne :o (se der, ja.. meget vakre)! mens kroppene ofte er litt... rare (!?) står det i bøkene.. Også skal de være svært sjarmerende, de er populære hos det annet kjønn, og fiske-kvinnene forblir "jenteaktige" selv om de er 100 år (eller der omkring)!

Dessuten tar de farge av omgivelsene; setter du en fisk i et trist miljø, blir fisken grå og kjedelig. Setter du ( -som om det skulle være en liten pyntedings!!) fisken i et fargerikt og morsomt miljø, blir han/hun lykkelig og morsom.

Det kan være slitsomt å være fisk, fisker tar lett ting innover seg. Derfor lærer mange fisker seg noen knep for å stenge ute vonde ting. (kan derfor virke tilsynelatende likeglade, kyniske, naive eller overfladiske).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Den typiske fisk::::::::: :-?

UNNVIKENDE, fantasifull og OVER-FØLSOM!

Jeg klarer meg godt uten...........

Blir for slitsomt! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s
Den typiske fisk::::::::: :-?

UNNVIKENDE, fantasifull og OVER-FØLSOM!

Jeg klarer meg godt uten...........

Blir for slitsomt! :-?

Bærer du nag til fisker?! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:P Neida, på ingen måte, men det blir altfor anstrengende måten de ofte VIKER UNNA alt på..........snakker altså om KUN typiske fisker her nå, noen det ikke er så mange av, tross alt. Dette gjelder både kvinner og menn.

Det orker jeg ikke å ha i livet mitt. En partner må TILFØRE meg noe, IKKE være noe jeg må TAKLE!!!!!!!!!! Foretrekker derfor en sterkere mennesketype ved min side, som IKKE er unnvikende. Gjelder alle forhold i livet.

Men ellers tillater jeg meg sannelig å blåse en lang marsj i hva du måtte mene om det. :P

Ha en fin uke du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
En partner må TILFØRE meg noe' date=' IKKE være noe jeg må TAKLE!!!!!!!!!! ![/quote']

Hm, det du beskriver høres mer ut som en nevrotiker/syk person, og de kan man vel finne innen de fleste stjernetegn? (og jeg blåser en enda lengre marsj i hva du måtte mene om det :ler: . Ha en god påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fisker er veldig kreative og gir ikke opp så lett - de bare MÅ skjønne. :-? Og ja, så er de selvopptatte. Men de er nå søte, da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Måten jeg 'vet' om noen er en fisk er om de har store utstående , eller 'kule'/'runde øyne. HEHE!

Det høres rart ut, men har enda ikke slått feil.....dette gjelder stort sett kvinne - fisker...

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Måten jeg 'vet' om noen er en fisk er om de har store utstående , eller 'kule'/'runde øyne. HEHE!

Det høres rart ut, men har enda ikke slått feil.....dette gjelder stort sett kvinne - fisker...

:sjarmor:

Næh, syns ikke det :o !!

Jeg har også gjettet rett på stjernetegn pga ytre atributter noen ganger... Det er litt kult, egentlig.. det kan jo være tilfeldig, men?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også gjettet rett på stjernetegn pga ytre atributter noen ganger...

Hvilke tegn klarer du ?

Jeg klarer også kreps og litt løve...

:sjarmor:

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s

Jeg klarer også kreps! Også syns jeg tyrer er ganske karakteristiske ofte, spes mennene.. (Og klarer jeg ikke tyrene på utseendet, klarer jeg de i allefall på væremåte!!) Også hender det vel jeg også ser noen typiske fiskeøyne rundt omkring... Morsomt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På hvilken måte finner du krepser ? Min måte er mindre utseende-messig, men mer på personlighet....

Og for å finne mannlige fisker, så er det også personlighets tolkning....

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...