Gå til innhold

Shopping i Bangkok/Thailand

Anbefalte innlegg

Gjest Nida_Michelle
Skrevet

Ser at det har vært noen spørsmål ang thailand og shoppingmuligheter tidligere på forumet.Må bare få si,bangkok er en sinnsyk bra shopping by!

Men det som kanskje mange tror er at det eneste shopping mulighetene som fins der er i små boder i landsbyer langt inne i skogen.De som har vært der skjønner sikkert hva jeg mener når jeg sier at det ikke kan være mer feil! Nå snakker jeg spesielt om Bangkok,men shopping generelt i Thailand er veldig bra og billig nesten overalt(men det billigste finner du i bkk).Alle mulighetene ligger til rette enten du vil handle billige cd/dvd/vcd kopier på de lokale markedene eller handle Cucci eller Prada på en av de ENORME,når jeg sier enorm,da er det ikke snakk om noe Steen & Strøm senter,men ta og gang det med 10,både på størrelse,antall butikker,og "moderne løsninger"..så skjønner du kanskje hva jeg mener :)

Nå har jeg vel skrevet nok her tror jeg,men som sagt så vil jeg absolutt anbefale alle dere som skal en tur til thailand om å dere et par dager i Bangkok,spesielt dere som faktisk liker å handle *oss jenter" selvføølgelig ;) Var 2 uker i Thailand i Januar og hadde med meg 24 kg for mye på flyet...oops + i 30 kg sendt i ettertid,så kjøp dere en STOR koffert.. :)

Hvis det er noen som er intressert i å lese/se på bilder av noen av kjøpesenterene i Thailand,så vil jeg anbefale dere å skjekke ut denne siden her :http://www.bangkokbob.net/malls.htm

Mange bra kjøpesentere som er beskrevet på den sida,men personlig så er mine to favoritter, The emperiom og Mabonkrong center.DE MÅ OPPLEVES,sier ikke mer...

Hvis det er noen som lurer på noe ang THailand(hva som helst egentlig) så kan dere gjerne spør meg :) Siden jeg er halvt thai og har masse familie i Thailand,så har det blitt en del turer kan det vel sies.. :)

Hilsen Nida Michelle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...