Gjest indiangranny Skrevet 31. mars 2003 #41 Del Skrevet 31. mars 2003 Halvor i Big Brother sa at enkelte kvinner er så vide at når de skal ha sex blir det som "å kaste en wienerpølse inn i en Fjellhall" Milla Milla du må ikke væreså opptatt hva han der bondetampen sa i BB,han bør jo passe seg han ser snart ikke "lille mann" som han drikker og legger på seg. Vi som har født gir ikke fanden i å trene opp understellet etter en fødsel vi vil fortsatt ha glede av sexlivet vårt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macleod Skrevet 31. mars 2003 #42 Del Skrevet 31. mars 2003 Som om jeg skulle sagt det selv Kristian. Jeg var skikkelig på sjekkern etter eldre damer når jeg var 18 - 20 år, men nå som jeg er i 30-årene selv sikler jeg heller på unge, stramme og delikate jenter i begynnelsen av 20-årene. Ooh baby... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 31. mars 2003 #43 Del Skrevet 31. mars 2003 men nå som jeg er i 30-årene selv sikler jeg heller på unge, stramme og delikate jenter i begynnelsen av 20-årene. Ooh baby... 8) Godt å høre! ...siden jeg er i begynnelsen av de 20 og samboer er i de 30 :D Ikke at jeg mistenker han for å ikke sikle på meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2003 #44 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg må si at jeg føler meg mest tiltrukket av menn på min egen alder - jeg er 39. Hadde en gang et forhold til en som var 7 år yngre enn meg - han var moden for alderen og litt av et eventyr. Men nå føler jeg som sagt ikke noe særlig tiltrekning mot yngre menn - og ihvertfall ikke så unge som dere snakker om. Min eldste sønn er 17, og tanken på et forhold til så unge gutter virker rett og slett kvalmt på meg. Men det er meg og hva jeg mener - jeg har en annen mening - og det er at alle må gjøre det de vil - uten at jeg skal legge meg oppi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 31. mars 2003 #45 Del Skrevet 31. mars 2003 39-åringen i forrige innlegg var altså meg ... vet ikke hvorfor jeg plutselig ble gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutt på 21 Skrevet 31. mars 2003 #46 Del Skrevet 31. mars 2003 Jenter som er noe særlig yngre enn meg intereserer meg langt opp i østerdalen.. Men har inntrykk av at majoriteten av jenter tenker akkurat sånn også.. Kjipt! (for meg) Skal innrømme at "drømmeseksualpartneren" min er eldre enn meg selv.. Men da snakker vi om noen år og ikke 35-40 og oppover.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hmm Skrevet 9. april 2003 #47 Del Skrevet 9. april 2003 er selv 20 og går konsekvent etter de som er i allefall 5 år eldre enn meg. faktis bare eldre jeg har vært sammen med også. antar det er modenheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest age creates beauty Skrevet 11. april 2003 #48 Del Skrevet 11. april 2003 Jeg synes det høres ut som at det er hemninger og oppvekst som skinner gjennom, samt assosiasjoner. Hvis en kvinne assosierer en mulig elsker med sin sønn, fordi alderen passer, vil det føles feil. Det er ikke naturlig å vill ha sex med sin sønn. Men, hvis du kutter ut aldersaspektet og tenker på personen som et annet menneske kan det hende at du tør å la deg innrømme for deg selv at " denne personen" gjør meg kåt. Denne personen er tydeligvis interessert i meg også, så hvorfor ikke gjøre noe med det. La begjæret styre og få en (forhåpentligvis) flott opplevelse. Jeg kommer ihvertfall til å fortsette å ha sex med tanta til "sexy sadie" , fordi hun er et flott menneske. Det er jo ikke alderen som er greia, men enhver person har tilfeldigvis en. God påske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 11. april 2003 #49 Del Skrevet 11. april 2003 tanta mi er dødslekker da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå