Gjest mysepusen Skrevet 27. mars 2003 #1 Del Skrevet 27. mars 2003 Det var en periode veldig "trendy" hvis jeg kan kalle det det, for voksne/modne kvinner å ta unge elskere - og dette forstår jeg fra kvinnens synspunkt. Hva er guttas syn på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 27. mars 2003 #2 Del Skrevet 27. mars 2003 Ja, takk! Ikke noe i mot det! Andie MacDowell, Suzanne Sommers, Darryl Hannah, Cindy Crawford..... smaker garantert som glitrende årgangsvin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 27. mars 2003 #3 Del Skrevet 27. mars 2003 Hva er definisjonen på en moden kvinne?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2003 #4 Del Skrevet 27. mars 2003 Hva er definisjonen på en moden kvinne?? Definisjonen på en moden kvinne...tja, hvis guttungen er i tjueåra så er vel en moden kvinne over førti kanskje? Eller i slutten av trettiåra i hvert fall.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. mars 2003 #5 Del Skrevet 27. mars 2003 Uttrykkene "moden kvinne" og "moden mann" synes jeg er direkte kvalmende. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2003 #6 Del Skrevet 27. mars 2003 Nå var det vel ikke akkurat hva du synes om utrykkene moden kvinne eller mann jeg var ute etter da... men du skjønte spørsmålet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt_1982 Skrevet 27. mars 2003 #7 Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg er selv i 20-årene og kunne ikke tenke meg å være sammen med en kvinne som er dobbelt så gammel som meg selv. Det ville jo da vært en kvinne som er like gammel som min mor.... :o Nei, tror jeg skal finne meg ei på min egen alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2003 #8 Del Skrevet 27. mars 2003 Ja, gutt_1982, men det er ikke sikkert at hun ville sett ut som din mor. Ikke at jeg tror noe som helst om moren din, men noen ser veldig satte og gamle ut, og andre ser ti år yngre ut enn de er, både i kropp og klær... Tenk deg Sharon Stone for eksempel, er hun så ufysen da? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt_1982 Skrevet 27. mars 2003 #9 Del Skrevet 27. mars 2003 Selvsagt er det mange flotte kvinner i 40-årene, men jeg kunne aldri tenke meg å vært sammen med noen av de. Vet ikke hvorfor - føler bare det blir helt feil liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2003 #10 Del Skrevet 27. mars 2003 Bare vent du, til du treffer ei ute som du tror er i begynnelsen av trettiårene... og som synes du er superdeilig... når hun bruker sine mange års erfaring på å sjekke deg opp.... pass deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt_1982 Skrevet 27. mars 2003 #11 Del Skrevet 27. mars 2003 Må nok passe meg ja, plutselig sitter jeg sammen med ei på 45..... :-? ... ingen fare for øyeblikket da ... har øynene på ei på min egen alder, håper det kan bli noe ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 27. mars 2003 #12 Del Skrevet 27. mars 2003 Min erfaring er at de aller fleste gutter synes det er toppen av lykke å bli skjekket opp av ei dame som er litt eldre enn dem selv. For meg var det iallfall helt Nirvana å fylle 30... Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 28. mars 2003 #13 Del Skrevet 28. mars 2003 Min erfaring er at de aller fleste gutter synes det er toppen av lykke å bli skjekket opp av ei dame som er litt eldre enn dem selv. For meg var det iallfall helt Nirvana å fylle 30... Nelle For meg og - når jeg var 29-30 år så hadde jeg en stund en elsker som var 21....han fortalte meg at for de fleste gutter på hans alder så var det den ultimate våte drømmen å bli sjekka opp av en kvinne rundt de 30... Jeg håper at jeg ikke skuffa han forresten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 28. mars 2003 #14 Del Skrevet 28. mars 2003 De fleste av oss husker nok tenåringsstidens små drømmer om nabodama, eller mora til kameraten... ...faktisk var disse oftere i ens drømmer, enn jentene i klassen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 28. mars 2003 #15 Del Skrevet 28. mars 2003 Når man var i tenårene var en "moden, erfaren dame" rundt de 30 den ultimate drømmen å få kost seg med. Nå som man er i 30 årene selv, er ikke modne damer noe jeg drømmer om mer, nå handler det liksom mer om å konstantere at enkelte "modne damer" har holdt seg meget godt (altså av de som er en god del eldre enn meg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 28. mars 2003 #16 Del Skrevet 28. mars 2003 Jeg går vel under betegnelsen "moden dame", selv om jeg er MEGET enig med Milla at det er en ufyselig betegnelse. Uansett. Jeg har merket tendenser til beundring fra en gutt på 16 som er med i samme aktive "idrettsmiljø" som meg. På samme tid er det også voksne menn i samme miljøet, eldre enn meg (40-50) som også gliser ekstra når de ser meg. Jeg liker det! Men kunne ikke tenke meg å ha et forhold til noen som er yngre enn meg. Been there done that, og det frister ikke til gjentakelse, selv om han bare var 5 år yngre. Men klart, jeg blir jo smigra når begge disse aldersgruppene flørter og vil ha klem. Og det får de, både flørte og klemme. Bare koselig det! WACO. Er jeg fristerinne dah? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. mars 2003 #17 Del Skrevet 28. mars 2003 fem år yngre og frister ikke til gjentagelse - det har nok mer med ham å gjøre enn alderen hans. Mine siste elskere har ligget på mellom fem og ti år yngre enn meg, og det har vært helt topp -nydelige menn med gode ferdigheter og kunnskap om kvinner. Men nå er det snakk om å muligens hoppe uti det med en som faktisk er nitten år yngre - og jeg vet pokker ikke om jeg tør. Han er ung, fantastisk vakker - og jeg føler meg plutselig veldig gammel og utslitt.... sukk :o :oops: :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 28. mars 2003 #18 Del Skrevet 28. mars 2003 Mysepusen Hadde du vært mann så hadde du ikke nølet heller..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 28. mars 2003 #19 Del Skrevet 28. mars 2003 Nitten år yngre. Det var mye. Må skynde meg å legge til at han som var 5 år yngre enn meg, er far til mine to barn, og vi var samboere i 8 år, og DET frister ikke til gjentakelse. Men en yngre elsker...kanskje...men ikke SÅ mye yngre. Eller nei, jeg holder meg til mitt første innlegg. Nå vil jeg han en mann som er eldre enn meg....både som elsker og venn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 28. mars 2003 #20 Del Skrevet 28. mars 2003 Mysepusen Hadde du vært mann så hadde du ikke nølet heller..... Noen menn, ja kanskje flere enn antall kvinner ville gjort det, men å påstå at enhver mann ville ha gjort dette er tullprat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå