Gå til innhold

Kjøre bak kjerringer.


waco

Anbefalte innlegg

Som mangeårig bilsjåfør har jeg også merket at å ligge bak en mann i trafikken er langt mer behageligere enn en flokse. Feministfjols kjører ofte hakkete, glemmer blinklys, - bråbremser når det er gult eller kjører "forsiktig" over grønne lys... dvs de bremser for det kunne jo hende det ble gult. Kvinner er godt kjent for deres angst og dårlige selvtillit, desverre overføres dette til kjøreegenskaper og gjør kvinner til dårligere sjåfører.

Det største problemet er at dere er liksom overalt.

Damer er sinker i trafikken, menns smidighet og mannens langt overlegne egenskap når det gjelder å være en dreven sjåfør, - forslår jeg at vi i en karantenetid benytter oss av våre muslimske saudiarabiske venner og kanskje unngår kvinner som hardtrafikanter.

Waco

Ønsker seg kvinnefrie veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Snakker du om å "kjøre bak kjerringer" nå eller å "kjøre kjerringer bak"???

Når det gjelder deg waco.. er det noen forskjell på analsex og bilkjøring?

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjøre anal og kjøre bil er to forskjellige ting Milla.

Men nok om det, vet ikke om du er en dreven bilkjørerinne jeg Milla... om du har lagt merke til det samme opplagte fenomenet?

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Å kjøre anal og kjøre bil er to forskjellige ting Milla.

Ikke for deg!

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ønsker meg mannefrie veier, jeg.

menn er livsfarlige i trafikken og vilt overrepresentert i ulykkesstatistikken. deres skjødesløshet går i uforholdsmessig grad ut over kvinner.

menn skulle ikke ha lov å ha lappen!

ALLE som har kjørt på meg har vært menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel egentlig litt enig med deg Waco.. men det finnes noen av det sterke kjønn også.

(Særlig menn i 50-årene med Mercedes.)

*De kan nemlig ikke bruke blinklys de heller.

*Dessuten er de visst fritatt for vikeplikt og fartsgrenser.

*Av en eller annen grunn har de også lært å vise fingeren til alle som faktisk stopper på rødt lys og som holder seg til fartsgrensene.

*Mobiltelefonen får mer oppmerksomhet enn bilene rundt dem.

*Når de ser et innsnevrings-skilt, så holder de seg i fila som snart forsvinner (og setter gjerne opp farten mest mulig) for å komme inn i køa helt i enden. De kommer sikkert fra dit de skal MINST 10 sekunder før på denne måten.

Lista kunne vært lengre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og alle som har dunka borte i meg har vært kvinner. En gang sto jeg parkert i motbakke og kvinnemennesket som var foran meg begynte å rygge! Jeg tutet men dette vesenet pratet i mobil så hun hørte ikke tutinga.

Heldigvis fikk jeg alt på forsikringen.

Dere er flinke på veldig mange andre ting, som milla påpeker kan dere f eks brukes til hennes forslag.

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Tenk om waco var trafikk-konstabel? Han hadde sikkert straffepu## folk i nærmeste rundkjøring :hoho:

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere som har lagt merke til hvor sexfiksert Milla har vært i det siste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Er det flere som har lagt merke til hvor sexfiksert Milla har vært i det siste?

Og du går på med søkke og snøre hver gang...

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg skjønner ikke hvorfor folk i 70-80 års alderen sitter bak rattet ... Holdt på å bli kjørt ned her om dagen. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søkke og snøre? Nå er du på bærtur igjen. Tydelig at bilkjøring ikke er din sterke side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kira, du kan trøste deg med at når vi blir 70-80 er det roboter som kjører bilene våres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kira' date=' du kan trøste deg med at når vi blir 70-80 er det roboter som kjører bilene våres.[/quote']

Får håpe det ... Hadde jeg kjørt selv hadde gatene vært utryddet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Minnie Emmerdale
Jeg skal kjøre lastebil når jeg blir stor men skal iallfall ikke feie over Waco :hoho:

LOL :hoho: aaaaamen sister!!

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Satser på at en sykkel kan gjøre nytten. Kanskje tandem - for effektens skyld? Eller hva sier waco?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...