Cassandra Skrevet 7. april 2002 #21 Skrevet 7. april 2002 Jeg har en venninne som hadde veldig små bryster. Hun er gift og mannen var fornøyd med henne. Men det hjalp ikke min venninnes selvtillit, for hun var ikke fornøyd. En skikkelig vakker jente som puttet bh'n med do papir eller sokker når hun tok på seg selskapskjolen. Nå har hun fått silikon i brystene sine og hun er bare helt lekker!! Og selvtilliten blomstrer hos jenta. Det er deilig å se! Hun betalte 20 000 kroner og sier at hun hadde gjort det hele på ny igjen. Hun sa videre at det var smertefullt, men ville uansett gjort det en gang til. Jeg har også tatt på brystene hennes og de kjentes helt fine ut å ta på. (ikke at jeg har stor erfaring med andre pupper enn mine da... men de kjentes helt fine ut for meg...*ssssssss*) Så lykke til jenter og håper dere blir fornøyde med resultatet!!!12
Gjest sexysadie Skrevet 8. april 2002 #22 Skrevet 8. april 2002 Så d er puppestørelsen som er avgjørende for selvtilliten altså...? jo større bryster jo mere selvtillit. Sorry men jeg går ikke på den der jeg!
Lyeta Skrevet 8. april 2002 Forfatter #23 Skrevet 8. april 2002 sexysadie har prøvd så godt som mulig å forklare, men har inntrykk av at de som er imot det ikke VIL forstå. Jeg vet at jeg vil få et bedre selvbilde når jeg ser normal ut og kan føle meg kvinnelig. Det er ikke om å gjøre å ha så store som mulig, og at selvilliten øker deretter. Men du har tydeligvis ingen forutsetninger for å forstå, så kan du ikke bare akseptere og respektere våre valg?
Gjest sexysadie Skrevet 8. april 2002 #24 Skrevet 8. april 2002 Jeg aksepterer og respekterer men jeg prøver også å forstå!
svima Skrevet 8. april 2002 #25 Skrevet 8. april 2002 var ikke hun kate moss sammen med godbiten johnny depp? bare sånn apropo..
Lyeta Skrevet 10. april 2002 Forfatter #26 Skrevet 10. april 2002 Så var det endelig bestemt!! 2 1/2 uke igjen så skal det skje - JIPPI! Var til konsultasjon på Colosseumklinikken, og fikk veldig godt inntrykk. Følte meg godt ivaretatt, og at de vet hva de driver med. Så utfører de visst også flest brystforstørrelser her i landet. Kirurgen mente det ikke gjør så vondt de første dagene når man ikke legger protesen under brystmuskelen, og jeg håper det stemmer. Uansett, noen dager med smerte kan jeg tåle hvis jeg får det bedre på lang sikt!! Nedtellingen har begynt...12
Gjest Virvel Skrevet 10. april 2002 #27 Skrevet 10. april 2002 Jeg har små pupper selv (A-cup), og det er selvsagt dager hvor jeg ser meg selv i speilet og tenker "så utrolig mye bedre jeg hadde sett ut med en str større pupper!", men stort sett er ikke dette noe problem for meg, og silikon er derfor noe jeg bare tenker på de dagene jeg er ytterst premenstruell hehe. (Og det er ikke så ofte, det heller...) Jeg forstår imidlertid hvordan dette med puppestørrelsen kan være et stort problem for mange, enten de er for store eller for små. Synes egentlig ikke det er noe galt i å legge inn silikon når man faktisk har en grunn! Det er absolutt ikke sånn at jenter med små pupper er dømt til å mislykkes her i verden *ler* Jeg har aldri fått noen klager, faktisk tvert i mot, det er flere gutter som har sagt til meg at jeg har fine pupper Men så var det dette med selvtilliten, da...12
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2002 #28 Skrevet 11. april 2002 Lyata! Så fint at du er fornøyd etter konsultasjonen. Hvor mye skal du legge inn? Du skal opereres før meg så du får holde meg orientert! Mia.
Lyeta Skrevet 11. april 2002 Forfatter #29 Skrevet 11. april 2002 Hei Mia! Det ver en lettelse at det gikk så fort å få time, kunne kanskje fått før, men måtte samkjøre med når jeg kunne ta fri fra jobben. Vi snakket litt om str på innlegg, og jeg fikk prøve et par inni bh'n, slik at jeg fikk et visst inntrykk av hvordan det blir under genseren. Det var så herlig å se - og tenke "slik skal jeg endelig se ut"!! Nå hadde jeg jo polstret bh, selvfølgelig, så resultatet ble jo ikke helt slik det vil bli. Men han foreslo 250 ml, det så litt stort ut, for jeg vil jo ikke bli altfor yppig heller, bare normal. Etterpå prøvde jeg 200 (han hadde ingen mellomting tilgjengelig akkurat da), og det så greit ut. Han mente da at jeg burde gå opp til 225 på det som skal legges inn. Vil vel få prøve et par på operasjonsdagen, for vi bestemte ikke noe nå. Går kanskje for 235, men kanskje 250 ikke ser så altfor stort likevel ut når man prøver den i bh uten innlegg. Nå er jeg ganske tynn på overkroppen, men tror 250 vil gi b/liten c ut fra hva jeg har lest om andre. C blir nok litt for stort.....tror jeg.....uff, det er litt vanskelig, men jeg har tillit til kirurgen med all den erfaringen han har, så jeg tror han gir et godt råd - han vet jo hva jeg er ute etter. Lyeta 12
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2002 #30 Skrevet 11. april 2002 Jeg er også tynn på overkroppen (og ellers)og jeg er livredd for å legge inn for mye. Det må stå i stil med resten av meg. Legen foreslo 200-250 og jeg tenker jeg går for 200. Har prøvd å fylle 200-250 ml. vann i poser her hjemme for å få en ide, men det blir jo ikke helt det samme. Den endelige avgjørelsen blir tatt oprasjonsdagen. Dette er spennende! (på godt og vondt.. (-: Mia.
Gjest sexysadie Skrevet 11. april 2002 #31 Skrevet 11. april 2002 Lyeta: Jeg håper du har fått de barna du vil ha for tenker du på å amme m dine nye bryster blir d umulig fordi melkekanalene er nu ødelagte Jeg synes d er trist at du ødelegger deg slik!
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2002 #32 Skrevet 11. april 2002 Vil bare si at det ikke er noe problem og amme for de som har innlagt proteser. Det amerikanske Barnelege forbundet anbefaler kvinner med proteser og amme. Norske helsemyndigheter har samme standpunkt. Noen vil kanskje føle mer "melkespreng" enn om de ikke hadde hatt proteser innoperert.
Lyeta Skrevet 12. april 2002 Forfatter #33 Skrevet 12. april 2002 Å amme er ikke noe problem. Noen har fått ødelagt melkekanalene hos useriøse kirurger, og i de tilfellene har de som regel gått inn ved brystvortene. Har hørt fra både silikonopererte jenter og fra helsepersonell (som ikke har noe å vinne på å promotere brystforstørrelse) at ammeevnen ikke vil bli ødelagt. Det er forsket så mye på dette, og konklusjonen i utlandet og her er at det å legge inn proteser ikke er skadelig. Men selvfølgelig, det er alltid en liten risiko - akkurat som hver gang du krysser gaten... Forskningen nå er derfor mer rettet mot hvor lenge man kan ha protesene før de må byttes ut, fremfor hvor skadelig det er. Og til Mia: Så fint at vi er ganske like, da er jo ekstra artig å følge hverandre med hvordan det går. Kanskje vi ender opp med like store pupper! Lyeta
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2002 #34 Skrevet 12. april 2002 SexySadie: Jeg har en nær slektning som er jordmor og en venninne som er gynekolog på føde/barsel. Begge har lang erfaring med silikonopererte og amming. Amming går helt greitt i de aller fleste tilfellene. Noen produserer litt lite melk, men det gjør da kvinner som ikke er opererte også. Har du kanskje snart sluppet opp for argumenter? Du uttaler deg temmelig friskt om noe du tydeligvis ikke har all verdens greie på.. Mia.
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2002 #35 Skrevet 14. april 2002 Jeg oppererte meg i januar, hadde null pupper etter tre barn.Jeg ville ikke ha store bare normale, kirurgen ville ikke snakke om gram. Vi ble enig om å legge inn slik at kroppen ble harmonisk! Har fått vite at det ble 245 g. Det er ikke fylt inn så mye at de er harde, de er myke og ser helt naturlig ut. Arret er rundt brystvorten og vises så vidt når man vet om det! Er 166 cm 53 kg og har 70C. Må bare fortelle at jeg føler meg kjempefin, kunne ikke ha vært foruten! Singer
Lyeta Skrevet 15. april 2002 Forfatter #36 Skrevet 15. april 2002 Så hyggelig å høre at du fortsatt er fornøyd, Singer! Fulgte forrige store runde her inne på samme tema, og leste om deg og de andre du diskuterte med. Dere var til stor inspirasjon! Nå er det 2 uker igjen.... Lyeta
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2002 #37 Skrevet 15. april 2002 Lyeta, kan jeg få spørre hvor du ble opperert? Har nemlig tenkt å bruke litt penger på kroppen min, jeg også.
superpuz Skrevet 15. april 2002 #39 Skrevet 15. april 2002 før hadde æ ikke bruk for bh så fikk jeg en sønn for snart 6 år siden og har nå D-cup puppen kjem når det er naturlig for kroppen og gi deg de.. spiller ingne rolle hvordan brysten dine ser ut for den rette vil gi deg nok selvtillit og elske de puppene du har og er utdelt med... så uansett om du er -a cup eller dobbel e så har en problemer sel har jeg en del venniner som har minsket puppen for de synnes det er bedre med mindre og da etter åreker med nakke problemer og hodepine så det er ikke så stor stas og ha store pupper heller så heller små en store med last på... uansett hva en velger så lykke til12
Lyeta Skrevet 15. april 2002 Forfatter #40 Skrevet 15. april 2002 sexy sadie, det er faktisk ikke relevant hva du mener, sorry! Det må være lov å fleipe litt uten at noen skal være spydig, men nok bortkastet tid på deg! Anonym: jeg har ikke gjort det ennå, men skal gjøre det hos Dr. Skolleborg på Colosseumklinikken. Har hørt mye bra om ham, og fikk veldig godt inntrykk selv også. Superpuz: tror faktisk ikke kroppen vil gi meg større pupper i en alder av snart 27. Fessuten ønsker jeg bare en b-cup
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå