Gjest minime Skrevet 27. november 2002 #221 Skrevet 27. november 2002 Hei allesammen! Jeg er en jente på 18 år nå...og sliter med at jeg har for små bryster, jeg har A/B cup...Jeg vet at brystene mine ikke kommer til å vokse noe særlig mer, ved unntak ved graviditet kanskje. Dette sliter jeg veldig med, kjæresten min sier det er "helt fine" men... Dette er ikke noe jeg vil gjøre for noen andre enn meg selv! Jeg VET jeg hadde kommet til å bli mer fornøyd med meg selv og kroppen min! Hadde vært flott om det var noen som kunne fortelle om hvordan de opplevde å ta silikon,farer med det,smerter,bivirkner o.l Det er først nå jeg tar dette med silikon seriøst, er på nippet til å gjøre det men... vil gjerne høre noen tips og erfaringer, så det hadde vært fint om noen ville dele det med meg ! =) Hilsen M
Lisen Skrevet 28. november 2002 #222 Skrevet 28. november 2002 Hei Minime Skjønner hvordan du har det, og hvis du leser trådene i dette forumet, får du svar på veldig mye. På Colosseumklinikken, hvor jeg skal opperere meg, utfører de ikke inngrepet på kvinner under 20 år. :-? Hvordan praksisen på andre klinikker er, vet jeg ikke. Lykke til Lisen
Blackie Skrevet 29. november 2002 #223 Skrevet 29. november 2002 Heisan Lisen! Ja, jeg har vært litt fraværende nå. Har hatt sykt barn og mye å gjøre på jobben. Jeg har nok blitt litt opptatt av mitt "nye" utseende... Står og beundrer dem i speilet osv. Jeg var veldig opptatt at det ikke skulle bli veldig merkbart overfor andre ex kolleger den første tiden, så jeg fløy i store gensere. Men nå! Helv.., tenkte jeg, har betalt såpass for de så da skal jeg jammen vise dem frem og! Neida, ikke så ille, men det var litt av et sjokk å ha på seg litt utringet topp en kveld jeg var på fest! Men moro... Nå gleder jeg meg bare til å spille fotball, det blir en utfordring. Men jeg skal vente en uke til. Er faktisk litt usikker på eksakt hvor lenge jeg må vente, men legen sa at om jeg brukte en god sports BH ville det gå greit snart. Herregud, som jeg gleder meg til sommeren. Arrene er allerede lite synlige, og det etter bare litt over 3 uker! Gled deg!
Tumle Skrevet 29. november 2002 #224 Skrevet 29. november 2002 Heisann! Jeg har klart å glemmer hvor lenge jeg må vente før jeg kan begynne å trene ordentlig igjen. Er det 4 - 6 uker? Går det greit å gå på jobb igjen mandag dere som har operert torsdag? Da skjer det i januar... ups! Ha en riktig god helg alle sammen!
Lisen Skrevet 29. november 2002 #225 Skrevet 29. november 2002 Hei Blackie Så morro! Kan neste ikke vente, virker som en hel evighet til det er min tur :evil: 3 mnd, det er kjempe lenge. I mellomtiden får jeg glede meg med deg Jeg får vel tidenes opptur, når dette er overstått. Har du fått noen kommentarer? Positive/negative Skolleborg sa jeg sov under inngrepet, så da gruer jeg meg ikke så veldig lenger. Det står at jeg ikke skal ha sminke,ringer osv. Vet du om jeg må ta ut pircingen i navelen? Tumle: I papirene fra Colosseum står det at man bør vente med fysisk trening, og hardt kropslig arbeid i 6 uker. Riktig god helg Lisen
mipzi Skrevet 30. november 2002 #226 Skrevet 30. november 2002 Hei alle sammen. Dette er vel sikkert svart på mange ganger før, men jeg spør likevel... Hvor legger man vanligvis inn protesen? Under brystet, på siden eller ved brystvortene? Hvis jeg skulle gjort det ville jeg ha foretrukket å legge dem inn ved brystvortene. Har hørt at men kan miste følsomheten der, men det hadde ikke vært noe stort savn for meg.. Noen erfaringer??
Gjest Minime Skrevet 2. desember 2002 #227 Skrevet 2. desember 2002 hei igjen Har lest mer av hva dere har skrevet her...og får bare mer og mer lyst til å gjøre det,ser jo bare positive sider med det nå. men for at jeg vil gjennomføre dette her må jeg ha noen som støtter meg i det...alle rundt meg har den samme negative holdningen...og kan ikke se det ifra min situasjon.. enste de har hørt om silikon er de "skremsels-dokumentarene" og debattene som går på tv.. Og "når man er 18 år, er man ikke moden nok til å ta den avgjørelsen " er en setning som jeg hører stadig,er kanskje mulig det..men tviler på at tankene og holdningene min blir anderledes når jeg runder 20årene... og det påvirker jo meg og,men jeg vil innerst inne gjøre dette, men det er det siste steget å ta da... Jeg bare lurer på hvordan har venner, kjærste,familie, ++ har reagert på dette, fra noen andre... klemmer M
Blackie Skrevet 3. desember 2002 #228 Skrevet 3. desember 2002 Hei igjen! Jeg hadde både sminke, smykker og piercing når jeg ble operert. Men jeg hadde ikke full narkose som enkelte steder har. Det var lokalbedøvelse og likeglad rett i åren. Litt vondt men det går. Jeg har stort sett fått positive reaksjoner. De fleste vennindene mine innrømmet at det hadde de tenkt på lenge og men ikke kommet lenger. Et par venninder fra bygda der jeg kommer fra var litt negative, men det går mer på at jeg aldri har fulgt deres normer. Rart de ikke har fått kink i nakken av å riste på hodet av meg... Men se det bryr meg he he. Jeg er kjempefornøyd! Nå har jeg så smått begynt å trene litt, mest ergometersykkel og lette vekter. (4 uker siden nå). Jeg har lyst til å prøve litt fotball til helga men vet ikke om jeg helt tør. Jeg håper du blir like fornøyd som meg Lisen. Jeg har aldri vært plaget av dårlig selvtillit i sexlivet, men oj hvor mye dette hjalp!
Tumle Skrevet 3. desember 2002 #229 Skrevet 3. desember 2002 Tusen takk for svar Lisen Nok et lite spørsmål til dere som har vært igjennom inngrepet... hvor stor sports bh kjøper jeg egentlig?!? C-cup? (Bruker i dag 75 A). Bare 6 uker igjen.. spennende! Tumle-mor
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2002 #230 Skrevet 4. desember 2002 hmm...noen som har prøvd "puppepillen! Erdic? =) Fungerer det i det hele tatt?
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2002 #231 Skrevet 4. desember 2002 Hei! Såørsmål; 1. hvor lenge tar det før hvelsen gir seg? 2. Når begynner brystet og få sin "rette" form? Håper noen kan svare.....
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2002 #232 Skrevet 4. desember 2002 Hei! Spørsmål; 1. hvor lenge tar det før hvelsen gir seg? 2. Når begynner brystet og få sin "rette" form? Håper noen kan svare.....
waco Skrevet 4. desember 2002 #233 Skrevet 4. desember 2002 Vil bare nevne at det er interessant fra et mannlig perspektiv å iaktta at kvinner prøver sitt beste, - for å bli illustrert i et virkelighetsbilde, skapt av kvinner selv. W Og vi menn godter oss!
Gjest Donna Skrevet 4. desember 2002 #234 Skrevet 4. desember 2002 Så menn bryr seg ikke om størrelsen de da?Det er vi jenter som henger oss opp i det? Så rart da at kvinner som avbildes nakne i blader og på film oftest er svært så godt utrustet - og særlig da med tanke på at disse blader/filmer i hovedsak er beregnet på mannlige lesere. - hvis disse likevel ikke bryr seg om slikt som størrelse. Selvsagt fokuserer kvinner på dette - når vi ser hva vi sammenlignes med - hva som er " det perfekte" - for det må de jo være disse som avbildes for at dere skal ha noe å kose dere med. Å si at dette virkelighetsbildet er skapt av oss synes jeg ikke er riktig. hmf, tror det er best jeg avslutter nå jeg...... :x Lille Meg 2
Blackie Skrevet 8. desember 2002 #235 Skrevet 8. desember 2002 Til gjest. Det tok et par uker før all hevelse hadde gitt seg. Det er nå snart fem uker siden operasjonen, og det ser ut som formen er på plass. De har ikke endret seg noe særlig den siste tiden, og er fremdeles kjempefornøyd. For ordens skyld: Dette har ikke noe med et virkelighetsbilde vi har skapt selv. Det er heller ikke gjort for å glede menn, men for mitt eget velvære! Alle har sin mening om dette, men ikke kan jeg skjønne at enkelte henger seg så veldig opp i hva jeg gjør med min kropp og mine penger. :evil:
Gjest CMT Skrevet 8. desember 2002 #236 Skrevet 8. desember 2002 minime: gå på internett og søk på silikon, så finner du masse artikler om at silikon ikke er farlig... det er faktisk bevist i flere sammenhenger, gi dette til de som har sett skremselspropagandaen... min mor tok det kjempe fint.. hun støtter meg fullt og helt, og skal hente meg og være med under operasjonen! noen venner er litt skeptiske, og skjønner det ikke helt, men de har jo også store pupper naturlig... men de støtter meg... jeg er 20, og har tenkt på dette siden jeg var 16, så NEI du kommer ikke til å forandre mening.. det har ihvertfall ikke jeg gjort... lykke til!!
Mel-anie Skrevet 12. desember 2002 #237 Skrevet 12. desember 2002 heisann. de som ytrer mest negativt angående silikoninnlegg, er de som vet minst om det. så til dere som har lyst til å komme med noe negativt, les og lær først. fikk selv lagt inn silikon for 8 uker siden, og har ikke angret en dag. :D jeg er stolt av de nye puppene mine, og fryder meg. (hadde gjort det om igjen!) hilsen maja
Gjest gjest111 Skrevet 2. januar 2003 #238 Skrevet 2. januar 2003 Jeg fikk nye pupper til jul! Kjempefornøyd! Jeg sov under operasjonen så det gikk veldig greit. De første 3 dagene var litt slitsomme men det gikk bedre og bedre for hver dag! Etter en uke var jeg på jobb igjen. Nå etter 2 uker fungerer jeg som normalt, men jeg skal være forsiktig med tunge løft ol.
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2003 #239 Skrevet 2. januar 2003 Jeg fikk nye pupper til jul! Kjempefornøyd! Jeg sov under operasjonen så det gikk veldig greit. De første 3 dagene var litt slitsomme men det gikk bedre og bedre for hver dag! Jeg greide å komme meg opp av senga og på do osv med egen hjelp. Etter en uke var jeg på jobb igjen. Nå etter 2 uker fungerer jeg som normalt, men jeg skal være forsiktig med tunge løft ol. Må fremdeles bruke sportsbh en stund til. Jeg la inn 255 og synes puppene er flotte. De var egentlig fine og struttende fra før, men jeg synes de var blitt småe etter slanking på 15 kg. Arrene er fine og ca 5cm, vises ikke i stående stilling! Kan på det varmeste anbefale Barbara Dahl ved Volvat! Ble tatt veldig gått hånd om der. Tok taxi hjem alene etter noen timer og det gikk også greit! Har tenkt på dette en god stund! Men etter konsultasjon skjedde det med rekordfart da jeg fikk en avbestillingstime. Jeg er ikke en dame som vifter med puppene mine overalt - kun hjemme når det er tid for det - hihi! Føler meg vel og veldig stolt over mine "epler" !!!! Ingen har lagt merke til det for jeg brukte bh med innlegg før. Jeg anbefaler jenter som har komplekser til å gjøre noe med det! Hvorfor ikke - vi går til tannlege og betaler i dyre dommer for å repare jeksler ingen kan se engang!
Gjest =) Skrevet 18. februar 2003 #240 Skrevet 18. februar 2003 Noen som har prøvd Wonderup, eller Edic ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå