Gå til innhold

Trygge perioder -når?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg som startet dette

Jeg må jo bare begynne med å si at jeg ville jo selvsagt ikke vurdert dette med mindre jeg var helt 100% sikker på at jeg ville takle å bli gravid. Har faktisk kjempelyst til det :hoppe: Men vi har bestemt oss for å vente litt til. Det hørtes veldig lurt ut med Persona. Det er jo et alternativ. Takk for tipset Nelle :D . Jeg har lest om folk som har brukt sikre perioder som prevensjon i årevis uten å bli gravide, slik som Asterism over her, så jeg mener at det må jo gå på ett vis... Men Canei; hva er lady-comp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA - syns egentlig den bekrefter den store usikkerheten. Men ser du i forhold til tallene var der veldig lave tall blandt dem som ble gravide rett før eller rett etter mens. :)

Skal ikke pirke da, men jeg sa det ganske klart i første innlegget. Og det var også det hun spurte om. For meg virker det som om hun er fullt klar over usikkerheten men velger å ta den sjangsen.

Det var det eneste eksemplet jeg fant på nett..

Skal lete litt mer for dette er jo gammelt..

Det er i nåtid jeg snakker, og de har forsket

mer på dette her..

Du kan jo hjelpe meg å lete litt, du som er så pirkete :wink: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det eneste eksemplet jeg fant på nett..

Skal lete litt mer for dette er jo gammelt..

Det er i nåtid jeg snakker, og de har forsket

mer på dette her..

Du kan jo hjelpe meg å lete litt, du som er så pirkete :wink: ?

Hehe - skal innrømme at det er litt interessant med akkurat slikt da. Men orker ikke bruke så mye tid på det akkurat nå da. :) Liker å få ny informasjon - men etter eksamen heller :) Må prøve å være pirkete på litt andre ting heller akkurat i disse dager...

Asterism

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...