Gjest Jeg som startet dette Skrevet 28. mars 2003 #21 Del Skrevet 28. mars 2003 Jeg må jo bare begynne med å si at jeg ville jo selvsagt ikke vurdert dette med mindre jeg var helt 100% sikker på at jeg ville takle å bli gravid. Har faktisk kjempelyst til det Men vi har bestemt oss for å vente litt til. Det hørtes veldig lurt ut med Persona. Det er jo et alternativ. Takk for tipset Nelle :D . Jeg har lest om folk som har brukt sikre perioder som prevensjon i årevis uten å bli gravide, slik som Asterism over her, så jeg mener at det må jo gå på ett vis... Men Canei; hva er lady-comp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 28. mars 2003 #22 Del Skrevet 28. mars 2003 JA - syns egentlig den bekrefter den store usikkerheten. Men ser du i forhold til tallene var der veldig lave tall blandt dem som ble gravide rett før eller rett etter mens. Skal ikke pirke da, men jeg sa det ganske klart i første innlegget. Og det var også det hun spurte om. For meg virker det som om hun er fullt klar over usikkerheten men velger å ta den sjangsen. Det var det eneste eksemplet jeg fant på nett.. Skal lete litt mer for dette er jo gammelt.. Det er i nåtid jeg snakker, og de har forsket mer på dette her.. Du kan jo hjelpe meg å lete litt, du som er så pirkete ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 28. mars 2003 #23 Del Skrevet 28. mars 2003 jinx: takk for linken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atmi Skrevet 28. mars 2003 #24 Del Skrevet 28. mars 2003 Det var det eneste eksemplet jeg fant på nett.. Skal lete litt mer for dette er jo gammelt.. Det er i nåtid jeg snakker, og de har forsket mer på dette her.. Du kan jo hjelpe meg å lete litt, du som er så pirkete ? Hehe - skal innrømme at det er litt interessant med akkurat slikt da. Men orker ikke bruke så mye tid på det akkurat nå da. Liker å få ny informasjon - men etter eksamen heller Må prøve å være pirkete på litt andre ting heller akkurat i disse dager... Asterism Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå