Gå til innhold

Hvilken uke ????


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei,

<p>

Ble plutselig veldig forvirret her. Trodde jeg var 19+5 på vei, men etter søk på internett fikk jeg ulike svar. Noen sider sa jeg var 18+5 på vei, andre sa 19 uker. hjerter_rundt.gif

<p>

mini

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer vel ann på syklusen din-om den er "vanlig"28 dager eller om du har noen dager ekstra..bortsett fra det så har jeg pleid å telle 40 uker framover fra siste mens dag,når jeg har husket den,og det pleier å stemme icon_smile.gif

Klem fra Freetime icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det lurer jeg på også.....

Har brukt p-sprøyte i 5-6 år, og har derfor ikke hatt menstruasjon i denne perioden! Har blitt gravid på første eggløsning og når har JEG termin??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Disse testene på internett for å finne termindatoen kan variere ganske mye. Noen tar hensyn til lengde på luthealfasen, andre ikke. Noen regner svangerskapet til 40 uker noen til 40 uker og to dager. Legene regner så vidt jeg vet alltid 40+2 fra første dag i siste mens inntil UL evt. sier noe annet.

Som du sikkert vet, så regnes UL-terminen som den sikreste terminen. Jeg fikk beskjed på UL om hvor mange uker og dager jeg var på vei i forhold til den terminen. Så du får nok snart svar.

Hilsen Hestehoven (24+2, termin 25.07)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei,

Takk for tilbakemeldinger.

Stoler ikke helt på internettutregningene selv. Satt meg ned å telte uker/dager fra siste menstruasjon. Og ut fra termin (som legen satt på bakgrunn menstruasjonssyklusen) er jeg 19+1 i dag icon_smile.gif

Full nedtelling til ultralyd på mandagen. Da skal vi endelig få se det lille nurket icon_biggrin.gif

mini

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...