Gjest mea Skrevet 25. mars 2003 #1 Skrevet 25. mars 2003 Hei Jeg er bedt med på en Kiel tur, en svipptur med "kronprins Harald" Det vi lurer litt på er: hvordan er denne båten? Er der disco der, eller bare sånn levende musikk dansested???
Gjest mea Skrevet 26. mars 2003 #2 Skrevet 26. mars 2003 Er det virkelig INGEN her som har vært på denne båten???
Chiquita Skrevet 26. mars 2003 #3 Skrevet 26. mars 2003 Jeg har vært med den båten, og jeg synes den var fin, jeg... (Ikke var den synlig slitt heller) Men det er vel ca 3-5 år siden jeg reiste med den, men da var det i allefall både disco og "danseband" på båten (den levende musikken er jo ikek den samme hele tiden da, så hva de har nå, vet jeg ikke) Hva om du tar et søk etter denne båten, så får du helt sikkert opp noe informasjon... *klem*
Sisilie Skrevet 26. mars 2003 #4 Skrevet 26. mars 2003 Har reist mye med denne båten- og søsterskipet - men det var for noen år siden og jeg var så forelska at hadde vi reist i en rustholk, hadde jeg ikke merka forskjell........ Fra spøk til alvor:- Båten er kjempefin den!!!
snowkid Skrevet 27. mars 2003 #5 Skrevet 27. mars 2003 Heisann! Kronprins Harald er ett fint skip det! Ta en titt på denne siden så finner du litt info: http://www.colorline.no/servlets/page?section=1061 Kos deg og god tur!
chimp Skrevet 27. mars 2003 #6 Skrevet 27. mars 2003 D er ikke disco på noen av Kiel-fergene...........
Gjest mea Skrevet 27. mars 2003 #7 Skrevet 27. mars 2003 Har sett på den siden tidligere, men der står det ikke noe om noe disco. Uff, er det sant son chimp sier, at det ikke er noe disco der?? :cry: Syns det er koslig med levende musikk jeg, men etter x antall øl/vin får jeg ofte lyst på litt ordentlig hæla i taket, på ett diskotek Kan bli litt kjedelig å bare høre på "svensktoppar", 2 kvelder/netter på rad
Gjest mea Skrevet 27. mars 2003 #8 Skrevet 27. mars 2003 Har sett på den siden tidligere, men der står det ikke noe om noe disco. Uff, er det sant son chimp sier, at det ikke er noe disco der?? :cry: Syns det er koslig med levende musikk jeg, men etter x antall øl/vin får jeg ofte lyst på litt ordentlig hæla i taket, på ett diskotek Kan bli litt kjedelig å bare høre på "svensktoppar", 2 kvelder/netter på rad
chimp Skrevet 27. mars 2003 #9 Skrevet 27. mars 2003 Selvfølgelig er d sant!!! Juger ikke.....ikke om sånt ihvertfall....
Arwen Skrevet 27. mars 2003 #10 Skrevet 27. mars 2003 Det er nok ikke det nei. Var der for noen år siden og kjedet meg voldsomt. (desverre )
Gjest mea Skrevet 27. mars 2003 #11 Skrevet 27. mars 2003 Jaja, da vet jeg hvertfall om det, greit å være forberedt Shit au, får det gøy allikevel vi Takk for alle svar :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå