Gå til innhold

niende innsikt av james redfield


xeena

Anbefalte innlegg

noen her som har lest den boka? vil gjerne diskutere den med noen... den og den personlige guiden til niende innsikt er bøker som har forandret livet mitt!!!

Søker personer som har sans for slik tankegang..

har du ikke lest den? MÅ du gjøre det!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har begynt på den engelske versjonen, men har ikke rukket å kommet så veldig langt ennå...

Hadde vært interessant å høre dine tanker rundt det likevel.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lenge siden jeg leste den, så mye er nok glemt.

Likte godt tankene om energi i flyt. At vi alle er bærere og forbrukere av energi, når vi krangler stjeler vi energi fra hverandre, når vi elsker gir vi hverandre mer energi. Naturen som den store kilden. Hvordan man skulle lære seg å trekke energi fra naturen. Men jeg husker ikke om dette kom mest fra den niende, eller den tiende insikt boka. Som sagt, lenge, lenge siden... icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest Den Niende Innsikt flere ganger og har den personlige guiden, men aldri brukt den. Hvordan brukte/bruker du guiden? Hadde/har du noen å dele erfaringer/tanker med? (i forbindelse med boken)

Det hadde vært spennende å gjort noen energiøvelser sammen med andre, hvordan bruker du erfaringne fra Niende innsikt i hverdagen?

Har du lest de andre bøkene til Redfield?

Vennlig hilsen

Pisces:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser i den personlige guiden så og si hver dag... hopper litt fram og tilbake... nå jobber jeg mye med kontrolldramaene. Jeg er så heldig at samboeren min også er opptatt av dette og vi "jobber" en del sammen. Har også mange gode venner som har lest boka. har bare lest tiende innsikt oxo, men skal nok komme meg gjennom flere av hans bøker, for disse har gitt meg mye. Det tar tid, og er vanskelig... men har forandret livet mitt. ser andeledes på ting og er f. eks ikke sjalu lenger... noe jeg var plaget av. så med dyp tankegang, hjelp og meditasjon skal jeg nok klare å bryte ut av gamle mønstre....12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Har lest den niende og tiende innsikt, og synes bøkene er veldig fascinerende. Har så vidt kikket på guiden og det er mye bra å hente her. -Men ærlig talt, klarer dere å ta dette helt seriøst?

Jeg mener, dimensjonshopping og greier... litt far out eller hva?

Ble faktisk litt skremt da jeg kikket på hjemmesiden til james redfield og skjønte at fyren var dønn seriøs og at bøkene hans ikke var spennende sci fi romaner men snarere bibler for en masse new age folk.. spooky!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...