Gå til innhold

Hva betaler dere for brudebuketten?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei!

Var hos blomsterdekoratøren i går. Han er kjempeflink, og vi har fått en bra deal på borddekorasjoner. Jeg synes likevel at brudebuketten blir ganske dyr. Det blir ulike typer roser og orkideer. Orkideer er som kjent ingen billig blomst. Han anslo i underkant av 2000!!!!! Helt sprøtt synes jeg, som glatt hadde plukket markblomster, men det finnes altså ikke i april. Resten av stilen i bryllupet er ganske fancy, og 500 kr. fra eller til spiller kanskje ikke så stor rolle, men jeg vil gjern høre hva andre har betalt, eller har tenkt å bruke på brudebukett.

Karen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brudebuketten min kommer på ca. 2000 kr. Den skal være dråpeformet, litt lang. Med mørke røde roser, få små hvite roseknopper, eføy, og litt gjennomsiktig silkebånd.

Med 4 knapphullsblomster, 3 små knapphullsblomster til brudesvennene, 1 liten bukett til brudepike, pynt i kirke og lokale kommer alt på ca. 5.500 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buketten min kostet 1625 kroner og bestod av roser, hypericum og grønne strå. Bilde ser du i avataren min. (For borddekorasjoner betale vi 150 kr pr stk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...