Gå til innhold

Tiltaksløs

Fremhevede innlegg

Gjest Hva er i veien?
Skrevet

Jeg er så tiltaksløs for tiden. Frister ikke å begynne med noen ting. Bare sitter og tenker hele dagen.

Det er liksom ingenting som virker kjekt.

Ser på mannen min som har prosjekter på gang hele tiden og storkoser seg.

Jeg klarer ikke få en slik entusiasme, føler bare alt jeg gjør er et ork og lite lystbetont Hva kan dette komme av? Jeg tror ikke jeg har depresjon, fordi jeg griner ikke hele tiden.

For et halvår siden hadde jeg strålene humør som bare det. Da ble alt jeg gjorde lystbetont. Men kanskje jeg forventer meg for mye? For det er ikke normalt å gå i en lykkerus hele livet, er det vel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er ikke normalt å gå i en lykkerus hele livet. Det skjer jo hele tiden ting i livet som påvirker humøret i større og mindre grad.

I tillegg trenger man ikke grine hele tiden for å være deprimert. Jeg er deprimert ved jevne mellomrom, og da pleier jeg å bli trøtt, konstant sliten, umotivert, likegyldig, egoistisk og asosial.

Symptomene du beskrives kan muligens stamme fra B-vitaminmangel, stoffskifteforstyrrelser, hormonforstyrrelser og helt sikkert mye annet.

Ta deg en tur til legen du, og ta noen prøver :-)

Skrevet

Jeg er sånn hele tiden, men i det siste har jeg prøvd yoga for første gang!

Om kvelden ble jeg merkelig energisk. Begynte å vaske, pakke, lage mat og gjøre unna alt som flyter i leiligheten. Veldig merkelig! Fikk høre etterpå at man blir sånn av yoga:) Kanskje noe å prøve?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...