Wildy Skrevet 13. september 2007 #21 Skrevet 13. september 2007 Knebøy: stå med skulderbreds avstand mellom bena, sett deg ned som om du er på vei ned på en stol, knærne skal ikke framfor tærne, gå ned til lårene er parallellt med gulvet, reis opp igjen.Husk rett rygg! Smale knebøy:samme som over , men ha bena helt inntill hverandre. Husk rett rygg! Utfall: Gå et langt skritt framover med det ene benet, senk ned mot gulvet slik at bakerste kne nesten kommer ned i gulvet. Knærne ikke lengre fram enn tærne, du skal ned mot gulvet, ikke framover. Rett i ryggen.Skyt fra og reis opp. Gjenta 10-12 ganger på hver fot.
snups Skrevet 13. september 2007 #22 Skrevet 13. september 2007 ...ja, den strammer opp rumpa: Lønner seg å lese hele tråden ja da leste hele tråden.. men de lover jo i hytt og pine.lurte på om du selv hadde sett effekten og om andre kunne henge seg på dette, eller om det var bortkasta.... men så flott a.... og kan i grunnen innrømme at jeg prøvde den ut i går et par ganger, holdt rimelig lenge til det svei skikkelig..og idag er jeg støl..hehe ikke i hele rumpa, neida kun på venstre halvdel
Gjest Mikromy Skrevet 16. september 2007 #23 Skrevet 16. september 2007 For å få mest mulig effekt på rumpa er det lurt å gå "ass to grass" - rumpa lengst mulig ned - i knebøy.
Gjest 1q Skrevet 17. september 2007 #24 Skrevet 17. september 2007 Det med å knipe rumpa når jeg sitter har jeg også gjort i et par år nå - uten å ha endret mine andre treningsopplegg, som ikke er veldig imponerende, samtidig. Merker faktisk virkelig forskjell på rumpa! Varierer litt hvor mye jeg gjør det. Noen ganger i flere runder hver dag, og så kan det plutselig gå et par dager hvor jeg glemmer av det. Og gjør det på ingen måte etter noe fast oppsett. Men har absolutt effekt ja, uten at du blir verken svett eller må sette av ekstra tid!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå