Gå til innhold

erfaring med bustier fra ellos anyone???


Gjest lilletroll

Anbefalte innlegg

Gjest lilletroll

Har noen prøvd denne?? Gir den god støtte?? Sitter kjolen pent på utenpå??

Glad for tilbakemeldinger av alle slag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja denne har jeg kjøpt - og jeg kommer nok til å bruke den. Den sitter bra på meg og satt bra under kjolen. Det er mye mer silke/satin aktig stoff en det ser ut at det er på bildet.

Allikevel passer de nok best for de som ikke har noe særlig som skal holdes inn på magen, for den er ikke sånn kjempe tight. Men fin på meg ihvertfall. Synes det var et godt kjøp og alle venninne mine synes det var veldig smart av meg. icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi Ragnhild! Det er ikke lett å la den ligge nei - men jeg har heldigvis klart og styre meg - og skal klare det de drøye 3 månedene som gjenstår også. icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Nå er den bestilt, og jeg er SÅ spent!! Håper den svarer til forventningene og at den matcher mitt andre innkjøpte undertøy!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei.

jeg har kjøpt meg den, og den ser fin ut. Prøvde den på lørdag under brudekjolen, og det ble fint icon_smile.gif Den ligner faktisk veldig på det toselettet som er bilde av under et annet innlegg her http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...c=322&forum=3&7 - bortsett fra at bustieren er kortere i livet. Men jeg skal ha på hvit strømpebukse i stedet for stay ups under bryllupet, så da går det bra icon_smile.gif Så kan jeg heller ha på stay ups på "privaten" på brudesuiten icon_smile.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...