Gå til innhold

Føflekker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er sikkert noe jeg raskt kunne fått svar på hos lege, men jeg er av den sorten som venter med legebesøk til jeg knapt kommer meg opp av senga..... Så jeg spør her tilfelle noen vet...

De siste årene har jeg begynt å få en god del flere føflekker om sommeren, i hovedsak på underarmene men også på brystet, lårene og overarmene. De flekkene som er der hele året blir som regel mørkere og noen litt større i løpet av sommeren, og noen blir såre og får skorpe. Er nøye på solkrem om sommeren.

Har ikke vært så bekymra for dette før, men i sommer har det akselerert ganske mye i forhold til tidligere somre med både flere flekker, og flere mørkere og såre flekker. Noen som vet om dette i det hele tatt har noe med hudkreft å gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føflekker som forandrer seg over tid bør ALLTID sjekkes av lege! Bedre å gjøre det før, enn siden :) I de aller fleste tilfeller er de uskyldige, men noen ganger bør de fjernes uansett.

Skrevet

Kom deg til legen så du får dem fjernet. Det er ikke vondt og du slipper å bekymre deg. Selv om du smører med solkrem blir de eksponert.

Jeg ville IKKE gått med dem en sommer til.....

Skrevet

Takk for svar! Det blir nok en telefon til legekontoret i morra ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...