Høstjenta Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Skal bytte lege nå, men er litt skeptisk etter å ha hatt noen som ikke har vært noe særlig. Noen som har vært på Krambua Legesenter? Blir kjempeglad om noen deler erfaringer eller opplevelser.... :-) Så på nett at der var det ei dame som hadde noen plasser ledig.
Høstjenta Skrevet 29. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. august 2007 Det er i Bergen, Fana bydel, glemte å skrive det.
Grissini Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Jeg hadde fastlege der en periode. En som heter Marit Kleiven tror jeg det var. Så aldri kvinnemennesket når jeg var der, alltid en eller annen sløv vikar. I perioder var det komplett umulig å komme gjennom på telefonen, ikke pga kø, men pga feil. Dette varte i godt over en uke hver gang. Jeg byttet fastlege i affekt, det var et prosjekt i det hele tatt å få snakket med noen der.
Høstjenta Skrevet 30. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2007 [ Står ingen med det navnet oppført på NAV på det legesenteret nå, men det er ei anna dame som har ledig som jeg tenkte på. Ble litt usikker nå, vil gjerne ha en lege ikke altfor langt unna bosted og...
Donnas Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Hei! Dette er sikkert litt sent for deg, men jeg er også mitt oppe i fastlege-bytte-land, og det er jo litt av en jobb å holde seg orientert. Men, jeg har i alle fall fått et kjempegodt råd som jeg ikke selv kommer til å benytte meg av pga bosted, men en lege jeg fikk veldig lyst til å gå til. Det var nettopp på Krambua Legesenter, Astrid Malangersnes. Aner ikke om hun er ledig, altså.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå