Samba Skrevet 17. oktober 2007 #21 Skrevet 17. oktober 2007 Noen som er langsynt og skeve hornhinner som har noen erfaring fra laseroperasjon? :rekker opp hånda: Ble operert for snart 3 uker siden. Livet er forandret, og jeg er kjempefornøyd! Ble operert i Tr. heim. Se www.brillefri.no
caso Skrevet 17. oktober 2007 #22 Skrevet 17. oktober 2007 (endret) De som har grønn/grå stær i familien, bør være forsiktig med laserkirurgi. Enkelte typer kirurgi kan ta vekk muligheten for å fjerne stæren. Kontakt uavhengig konsultasjon, i ditt eget tilfelle ikke kun i firma som selger tjenesten. Endret 17. oktober 2007 av caso
Gjest anetten Skrevet 18. oktober 2007 #23 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg opererte meg da jeg var 19 år, så ikke superdårlig, men nok til at jeg måtte bruke linser hver eneste dag. Angerer ikke ett sekund1 operasjonen har endret livet mitt totalt. Det er nå snart fem år siden, ingen komplikasjoner,ikke noe vondt i det hele tatt. Eneste jeg merker er at jeg er litt lyssky. Tipper de har fått enda bedre teknologi nå. Ikke noe å nøle med!!
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2007 #24 Skrevet 18. november 2007 Jeg opererte meg i Mumbai i India. Jeg skulle på min 2. tur til India og fant ut at jeg skulle undersøke muligheten med å laseroperere meg der.Søkte på nett og fant en klinikk jeg likte og sjekket opp laseren di brukte, som er en av de nyeste på markedet. Legen var utdannet i England og jeg fikk et godt inntrykk av både han og klinikken. "Alle" reagerte på at jeg skulle operere meg i India og mente at jeg måtte være gal. Men jeg fant ut at de opererer med det beste utstyret. Forskriftene for hygiene fulgte de internasjonale ISO standardene. Legen er utdannet i England og han opererer mye mere og er dermed mye mer erfaren enn de norske legene. Klinikken hadde kunder fra hele verden, så de måtte jo da ha et godt rykte. Er kjempefornøyd med operasjonen og behandlingen jeg fikk på klinikken, veldig hyggelige folk!
Gjest Gjest_Arnhild_* Skrevet 18. november 2007 #25 Skrevet 18. november 2007 Hei jeg skal til India i Januar og lurerpå om du harnoen adresser til klinikker som tar laseroperasjon. Vi har ikke planlagt reisen helt , men skal i hvertfall til Dehli og Kerala. Måtte du være i ro lenge etter operasjonen? Hva var prisen? Jeg er langsynt med skjeve hornhinner. har du noen nettadresser?
Gjest Warning Skrevet 15. oktober 2009 #26 Skrevet 15. oktober 2009 Dere som har tatt operasjonen, hvordan finansierte dere det? Og var det verdt pengene? Jeg er sånn i tvil om jeg skal gjøre det, for det er jo dyrt! Hei. Synskirurgen har som regel en avtale med en bank der du betaler avdragsvis hver måned. Du kan velge mellom 1år og 3år. De fleste har en rentefri avdrag på 1år, dette syntes jeg var en gunstig avtale! alt dette fikser Din synskirurg, prat med dem og de fikser avtale dette! De kredittkjekker deg om du har gjeld inntekt osv. Dette skal ikke være et problem, skjeldent tilfelle om du ikke har gjeld opp til haka da blir det en vaskelig prosess. De fleste synskirurger tar en laseropprasjon på nytt inkludert i prisen om de ikke treffer 0. Dette er bra service! og det skulle bare mangle, for vi betaler ganske mye penger. Det er statistisk umulig og bli blind ettersom kirurgene jobber med hornhinna og IKKE netthinna, men det er alltids en risiko, men dette skjer veldig skjeldent. Jeg laseropperete meg for noen dager siden. Synet virker perfekt, merket etter noen timer etter opperasjonen en del svie/kløe og litt rødeblodkar på øynene. Dette går som regel over med behandling av antibiotikadroper/smertestillende dråper. Håper jeg var til hjelp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå