Annie Skrevet 20. desember 2007 #261 Del Skrevet 20. desember 2007 Da kunne jeg dratt hjem til henne først og til deg etterpå, og brukt en dag på det sånn før jul........... Det syns jeg rett og slett var en genial idè!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #262 Del Skrevet 21. desember 2007 Fikk kjøpt presang til mannen og poden. Kjøpte Guitar Hero med bytterett! I dag skal jeg prøve å få kjøpt presang fra moren min til oss, har tenkt å kjøpe en kjele, har litt manko etter at vi gikk over til induksjonsovn. Det er snart jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 21. desember 2007 #263 Del Skrevet 21. desember 2007 Det er snart jul :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #264 Del Skrevet 21. desember 2007 :juhu: Like glad som deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 21. desember 2007 #265 Del Skrevet 21. desember 2007 Like glad som deg! Innimellom så har jeg en sånn boblende glede følelse, og det er så deilig. Er jammen ikke ofte en har det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #266 Del Skrevet 21. desember 2007 Innimellom så har jeg en sånn boblende glede følelse, og det er så deilig. Er jammen ikke ofte en har det sånn. Det er sant - nyt den mens den er der! Fikk pakket inn alle presangene mine i går kveld :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #267 Del Skrevet 21. desember 2007 Skal møte venninnen min på Jessheim for å bytte presanger i kveld :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. desember 2007 #268 Del Skrevet 21. desember 2007 Fikk kjøpt presang til mannen og poden. Kjøpte Guitar Hero med bytterett! I dag skal jeg prøve å få kjøpt presang fra moren min til oss, har tenkt å kjøpe en kjele, har litt manko etter at vi gikk over til induksjonsovn. Det er snart jul Du burde prøve Guitar Hero du også. Det er morsomt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #269 Del Skrevet 22. desember 2007 Du burde prøve Guitar Hero du også. Det er morsomt!! Klart jeg skal prøve! Hadde koselig treff på Jessheim i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #270 Del Skrevet 22. desember 2007 Holder på å lage konfektkake - tilbake litt senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. desember 2007 #271 Del Skrevet 22. desember 2007 NEste gang tropper jeg opp jeg også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #272 Del Skrevet 22. desember 2007 NEste gang tropper jeg opp jeg også!!! Det blir bra! Konfektkaka ble bra I morgen skal vi sette opp og pynte 2 pepperkakehus, ungene har hver sitt. Og så skal vi lage ristopper, kokosmakroner og vaniljetopper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. desember 2007 #273 Del Skrevet 22. desember 2007 I år har vi ikke pepperkakehus. for en dårlig mor jeg er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #274 Del Skrevet 22. desember 2007 I år har vi ikke pepperkakehus. for en dårlig mor jeg er Neida, det er du ikke, dere har bakt så mye annet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. desember 2007 #275 Del Skrevet 22. desember 2007 Mye og mye... Drømmer Ristopper Is-sjokolade Sarah Bernard Punsjboller og det var vel det tror jeg... Det virker som det er mer, men det er sikkert fordi jeg bakte til mannens bursdag for ikke lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #276 Del Skrevet 22. desember 2007 Her ender vi opp med 8 slag i år! Serinakaker Kokosmakroner Vaniljetopper Krydderkake Julekake Konfektkake Ristopper Pepperkaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. desember 2007 #277 Del Skrevet 22. desember 2007 Har for ordens skyld, spedd på med kjøpekaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. desember 2007 #278 Del Skrevet 22. desember 2007 Har for ordens skyld, spedd på med kjøpekaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #279 Del Skrevet 22. desember 2007 Har for ordens skyld, spedd på med kjøpekaker Det hadde sikkert ikke vært nødvendig. Så noen i butikken i dag som kjøpte alle 7 slagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. desember 2007 #280 Del Skrevet 22. desember 2007 DET gidder jeg i hvertfall ikke. Har laget det det går mest av, og så får det være. Gidder ikke kaste mye kaker når jula er over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå