Gå til innhold

Juleplanlegger 2007

Fremhevede innlegg

Skrevet
Id er vel muslimenes jul eller noe sånt, litt mer internasjonal jeg som bor i byen :fnise:

2 stykker som gleder seg til ferie her også, siste dag i morgen!

Nei, men det irriterer meg at den tradisjonelle avslutningen må endres pga noe sånt!! :kjefte:

Nå så jeg plutselig at det var svar på hva id er...og jeg må si meg veldig enig med Annie.....vi er tross alt i Norge hvor vi feirer jul... (Kan jeg bli moderert for en sånn uttalelse?? :vetikke: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var ikke det at jeg ønsket å bli moderert, jeg bare fryktet at det kunne komme med bakgrunn i at jeg sa noe som for noen kan virke som innvandrerfientlig..

Skrevet
kan jeg tenke meg. Er to hos oss også. Et lite barn, og et stort :sjarmor:

Så...nå vet du plutselig hva id er du også, nå...

Har du juleferie allerede?

Nei, men det irriterer meg at den tradisjonelle avslutningen må endres pga noe sånt!! :kjefte:

Enig i det.

Det positiver er at i podens klasse med mye over 50% fremmespråklige, så er faktisk alle med på julegudstjenesten og deltar i programmet, det trekker litt opp!

Skrevet

Nei, vi var to barn som gledet oss til juleferie :)

Skrevet
I dag er det julegudstjeneste på skolen, det gleder jeg meg til!

Skulle egentlig være i morgen, men flyttet på grunn av Id

Enig i det.

Det positiver er at i podens klasse med mye over 50% fremmespråklige, så er faktisk alle med på julegudstjenesten og deltar i programmet, det trekker litt opp!

De måtte vel ikke flytte julegudstjenesten, de valgte vel å flytte den for at de muslimske barna skulle få være med? Det er jo ikke akkurat som om de flyttet julaften. Det er jo ingen kristen helligdag i morgen.

Gjest Tigerjente
Skrevet

Det høres helt utrolig ut å ha siste dag før jul i morgen!

Jeg har ikke fri før om 5arbeidsdager, altså kl 13 mandag.

Skrevet

Nå ble jeg plutselig glad for at jeg ikke jobber i butikk... Jobbe til kl 13 på julaften hørtes lite fristende ut...

Skrevet
De måtte vel ikke flytte julegudstjenesten, de valgte vel å flytte den for at de muslimske barna skulle få være med? Det er jo ikke akkurat som om de flyttet julaften. Det er jo ingen kristen helligdag i morgen.

Det hadde blitt et heller spinkelt arrangement uten innvandrere på en Osloskole!

Det høres helt utrolig ut å ha siste dag før jul i morgen!

Jeg har ikke fri før om 5arbeidsdager, altså kl 13 mandag.

Stakkars deg :klemmer:

Nå ble jeg plutselig glad for at jeg ikke jobber i butikk... Jobbe til kl 13 på julaften hørtes lite fristende ut...

Jeg også!

Jeg er eneste på jobben som har avtalefestet fri jule- og nyttårsaften :lur:

Gjest Tigerjente
Skrevet

Ja, akkurat nå angrer også jeg på at jeg jobber i butikk. Hvertfall at jeg jobber i to :fnise:

Men, det går greit! Jeg får endel overtidsbetaling! :lur:

Skrevet
Ja, akkurat nå angrer også jeg på at jeg jobber i butikk. Hvertfall at jeg jobber i to :fnise:

Men, det går greit! Jeg får endel overtidsbetaling! :lur:

Kjekt når januarsalget kommer :juhu:

Skrevet

I går fikk jeg hentet podens presang fra søster på posten, det er en tykk bok (papiret var litt løst).

Fikk også en sms fra venninnen min. Vi skal møtes midt i mellom oss for en kaffekopp og bytting av presanger fredag eller lørdag.

Skrevet
Midt i mellom er omtrent her det vel? :fnise:

Nei, det er her :Hehe:

Skrevet
Midt i mellom er omtrent her det vel? :fnise:

Da kunne jeg dratt hjem til henne først og til deg etterpå, og brukt en dag på det sånn før jul...........

DET ER SNART JUL!!!!!!!!!!!

Deilig!

Nei, det er her :Hehe:

Ja, ikke sant!

Skal se om jeg finner julepresangen til mannen når jeg skal til byen etterpå!

Skrevet

Handleliste:

kubbelys

presang til mannen

presang til poden

kjele

blomster

Og da stikker jeg straks ut og ser hva jeg finner - halve fridager er gull verdt for meg som begynner klokka 7!

:goodbye:

Skrevet
Handleliste:

kubbelys

presang til mannen

presang til poden

kjele

blomster

Og da stikker jeg straks ut og ser hva jeg finner - halve fridager er gull verdt for meg som begynner klokka 7!

:goodbye:

Kos deg på shopping :goodbye:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...