Gå til innhold

Juleplanlegger 2007

kamela

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente

Jeg har hørt noen som klager. f.eks om jeg skal gå på skole etter jul, kan jeg ikke ha så høy inntekt for da mister jeg stipend..

For øvrig sjekket jeg nettopp skattelisten for den nye kommunen vår, 5mill i inntekt liksom!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke - jeg har aldri kjent noen som har klaget på det i hvertfall...

Jeg klager IKKE på for stor inntekt.

Har kjøpt flere presanger i dag, bakt pepperkaker og kokostopper, og laget peppermyntekonfekt - kort sagt så har poden og jeg kost oss i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere har vært til å kose dere!

Begynner du å bli ferdig med det du skal før jul?

Tror det, må finne frem lista igjen.

Presanger til mannen er ikke helt på plass enda!

For et par uker siden var poden og jeg ute og handlet, og da kjøpte jeg bukse og boblejakke til poden på Dressmann. Da var ta 3 betal for 2 tilbud, så jeg fant en fin genser til mannen. Når jeg noe senere spurte hva han ønsket seg til jul, fortalte han at i år ønsket han seg ihvertfall ikke flere gensere :skratte::skratte::skratte:

Fikk heldigvis byttet genseren i noe annet på lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
:fnise: Er godt du har en mann som klarer å si ifra om ting han absolutt ikke vil ha da. Kan se for meg reaksjonen hans på julaften om du hadde gitt den til han selv om..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det, må finne frem lista igjen.

Presanger til mannen er ikke helt på plass enda!

For et par uker siden var poden og jeg ute og handlet, og da kjøpte jeg bukse og boblejakke til poden på Dressmann. Da var ta 3 betal for 2 tilbud, så jeg fant en fin genser til mannen. Når jeg noe senere spurte hva han ønsket seg til jul, fortalte han at i år ønsket han seg ihvertfall ikke flere gensere :skratte::skratte::skratte:

Fikk heldigvis byttet genseren i noe annet på lørdag :)

:hoho:

Godt de har vett til å si hva de IKKE ønsker innimellom også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Godt de har vett til å si hva de IKKE ønsker innimellom også :fnise:

Ja, ikke sant!

Jeg var egentlig ikke enig med han da .........., hadde aldri kjøpt genser hvis jeg ikke mente han trengte en ny :fnise:

Mannen lurer på å kjøpe fellesgave til oss alle i år. PS3! :dåne:

Ønsker du deg det veldig masse :skratte::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS er jo gøy det, da..... *føler meg ung*

Poden har PS 2 og jeg må innrømme at jeg ikke har prøvd - kan komme av at han har så kjedelige spill, jeg er ikke å opptatt av skyting og sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker du deg det veldig masse :skratte::skratte:

Kan sikkert være gøy det, om vi har buzz og karaoke osv, men er det PS3 spill egentlig? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan sikkert være gøy det, om vi har buzz og karaoke osv, men er det PS3 spill egentlig? :klø:

Ikke spør meg - jeg er grønn på det området!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poden har PS 2 og jeg må innrømme at jeg ikke har prøvd - kan komme av at han har så kjedelige spill, jeg er ikke å opptatt av skyting og sånt!

Nei, det gidder ikke jeg heller....

Om det ikke er, så kommer det sikkert snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tigerjente

Vi har kjøpt felles tv. Hadde vi ikke kjøpt det, hadde det blitt en felles opplevelse. Vurderer å melde oss på matkurs (etter ide av Annie) men... de har jo ingen her, søker litt rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt felles tv. Hadde vi ikke kjøpt det, hadde det blitt en felles opplevelse. Vurderer å melde oss på matkurs (etter ide av Annie) men... de har jo ingen her, søker litt rundt.

Så morsomt at du husker tipset mitt om matkurs enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...