Multi Skrevet 4. desember 2007 #101 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg hadde egentlig planlagt en liten shoppingtur etter første utejobb i dag, men så ringte de fra jobben og ødela alle planene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 4. desember 2007 #102 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg hadde egentlig planlagt en liten shoppingtur etter første utejobb i dag, men så ringte de fra jobben og ødela alle planene mine. Dumme jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #103 Del Skrevet 4. desember 2007 Dumme jobben Alle jobber er det! Poden fikk kjøpt presang til en søster og til mormor - godt i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 4. desember 2007 #104 Del Skrevet 4. desember 2007 bra at dere kom igang med shopping for han også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #105 Del Skrevet 4. desember 2007 Er ikke så mye han skal handle, så når det er gjort kan vi bare kose oss fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #106 Del Skrevet 5. desember 2007 Da har jeg fått i oppdrag å kjøpe inn matkurver til de ansatte til jul. Tror jeg fikk beskjed ei uke seinere i fjor, og det var ikke morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. desember 2007 #107 Del Skrevet 5. desember 2007 Kan du ikke bestille det et eller annet sted på nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #108 Del Skrevet 5. desember 2007 Kan du ikke bestille det et eller annet sted på nettet? Det kan jeg sikkert, men jeg kan også bruke en hel masse tid ute av kontoret på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. desember 2007 #109 Del Skrevet 5. desember 2007 kanskje enda bedre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #110 Del Skrevet 5. desember 2007 kanskje enda bedre!! Nettopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 5. desember 2007 #111 Del Skrevet 5. desember 2007 Så lurt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #112 Del Skrevet 6. desember 2007 3 hentelapper fra bokklubben i går, husker ikke lenger hva jeg har bestilt, men tror ihvertfall det er en presang til Poden der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 6. desember 2007 #113 Del Skrevet 6. desember 2007 Så det blir en overraskelse for deg også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #114 Del Skrevet 6. desember 2007 Så det blir en overraskelse for deg også? Er redd for det Vet ihvertfall at jeg har bestilt en lite tursekk, resten er borte for meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. desember 2007 #115 Del Skrevet 6. desember 2007 Tursekken er kjempegod å ha på ryggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #116 Del Skrevet 6. desember 2007 Tursekken er kjempegod å ha på ryggen Så flott - skal straks ut og hente pakkene! Begynte på julekurvene til jobben i dag, dvs. surret rundt på Smart Club en stund. Fant kun kakebokser av interesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 6. desember 2007 #117 Del Skrevet 6. desember 2007 Så gøy med hentelapper! Jeg venter på mine, men..... det ser ikke ut til at bokklubben vil sende to av pakkene til meg. Bestilte for 14dager siden, og enda står det bare registrert der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #118 Del Skrevet 6. desember 2007 Tursekk og bok til poden, ekstrapresanger fra mormor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #119 Del Skrevet 7. desember 2007 Var også en bok til meg der, jul i huset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 7. desember 2007 #120 Del Skrevet 7. desember 2007 Så du ble fornøyd med overraskelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå