kamela Skrevet 8. november 2007 Forfatter #41 Del Skrevet 8. november 2007 Som hva da, for eksempel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. november 2007 #42 Del Skrevet 8. november 2007 Nei det var jo det jeg lurte på også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. november 2007 Forfatter #43 Del Skrevet 8. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 8. november 2007 #44 Del Skrevet 8. november 2007 Heisann! Kan jeg også få være med på juleforberedelsene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. november 2007 #45 Del Skrevet 8. november 2007 SÅ KLART!!! (later som om jeg bor her ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. november 2007 Forfatter #46 Del Skrevet 9. november 2007 Heisann! Kan jeg også få være med på juleforberedelsene? Velkommen inn - bare koselig det! SÅ KLART!!! (later som om jeg bor her ) Annies venner er mine venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. november 2007 #47 Del Skrevet 9. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 10. november 2007 #48 Del Skrevet 10. november 2007 Takk skal dere ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 12. november 2007 Forfatter #49 Del Skrevet 12. november 2007 I dag har jeg kjøpt en adventspresang til mannen - 1 boks juleøl! I løpet av uka har jeg som mål å finne frem julegardinene. Skal vaskes og strykes, og så er de klare til den 30. Jada, det blir nok pynting en dag "for tidlig", men jeg koser meg sånn med dette når jeg er hjemme alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 12. november 2007 #50 Del Skrevet 12. november 2007 Må kjøpe stoff, og sy meg nye julegardiner jeg. Gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. november 2007 #51 Del Skrevet 12. november 2007 Trenger nye gardiner til stua og kjøkkenet. Julegardiner henger jeg bare opp på kjøkkenet, men jeg kan jo i hvertfall kjøpe noen nye der Trenger er vel forresten å overdrive... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 12. november 2007 #52 Del Skrevet 12. november 2007 Har alltid hatt julegardiner på kjøkkenet jeg også. Men i år kan jeg ikke det. Har nemlig ikke noe vindu på kjøkkenet. Men julegardiner på stua skal jeg ha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 12. november 2007 Forfatter #53 Del Skrevet 12. november 2007 Må kjøpe stoff, og sy meg nye julegardiner jeg. Gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg Jeg har noe julestoff fra i fjor som jeg ikke vet hva jeg skal bruke til enda - duk og putetrekk, kanskje? Trenger nye gardiner til stua og kjøkkenet. Julegardiner henger jeg bare opp på kjøkkenet, men jeg kan jo i hvertfall kjøpe noen nye der Trenger er vel forresten å overdrive... DU trenger, ikke sikkert sambo gjør det samme Har julegardiner på kjøkken, soverommet vårt og og "salongdelen" av stua (vinkelstue) Har alltid hatt julegardiner på kjøkkenet jeg også. Men i år kan jeg ikke det. Har nemlig ikke noe vindu på kjøkkenet. Men julegardiner på stua skal jeg ha... Det nærmer seg jul :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 13. november 2007 Forfatter #54 Del Skrevet 13. november 2007 Kjøpte 2 adventspresanger til i dag til den kalenderen som skal sendes, må være litt kreativ på vekt/størrelse 1 pakke romkuler og en liten marsipangris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 13. november 2007 Forfatter #55 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Dobbelt! Endret 19. november 2007 av kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 13. november 2007 #56 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg fikk kjøpt to nye sjuarmede adventstaker i dag. Tilbud på Nille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. november 2007 #57 Del Skrevet 13. november 2007 Burde kanskje sjekke beholdningen av 7 armede lysestaker her i morra. Vi fikk ikke tatt ut vintertøyet i dag, og må gjøre det i morra, da skal jeg ta frem julepynten også. Sånn for å slippe å gå inn på det mikroskopiske, overfylte, iskalde, musebefengte kottet mer enn jeg må!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 14. november 2007 #58 Del Skrevet 14. november 2007 Hvor mange kalendergaver mangler du nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 19. november 2007 Forfatter #59 Del Skrevet 19. november 2007 Hvor mange kalendergaver mangler du nå? Har ikke oversikt om dagen, tipper at jeg mangler 10 til den som skal sendes, den må jeg få ferdig i løpet av helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 19. november 2007 #60 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg må også få kjøpt de siste snart. Er jo snart desember! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå