kamela Skrevet 28. august 2007 #1 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) OK, bare å innrømme det. Var innom og hentet Pandurokatalogen og fikk litt julestemning, så da kan jeg vel ha et sted å surre med litt julegreier Endret 8. oktober 2007 av kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 8. oktober 2007 #2 Del Skrevet 8. oktober 2007 Fant deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 8. oktober 2007 Her kommer kanskje noen tips du kan ha glede av til søsteren din: Kjøkkenhåndkle Gryteklut Oppvaskkost Pepperkakedeig Pepperkakeformer Ingredienser til f.eks. rispufftopper Sjokolademouss eller annen dessert Boks med pepperkaker Juleøl eller julebrus Kakeboks Marsipangris Taperull Pakkelapper Gavepapir Pakkebånd Ansiktsmaske Enkeltpakker med skumbad Fotkrem Hjemmebrent julecd eller annen musikk Julehefter Invitasjon til juleverksted hos deg En fin julekule Juleløper Julekrus Juleservietter 1/2 kg. marsipan til å lage marsipanfigurer Legger inn denne hos meg selv også, sikkert mye av dette jeg skal bruke i år også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. oktober 2007 #4 Del Skrevet 15. oktober 2007 Er det her du henger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 17. oktober 2007 Er det her du henger? Må vel begynne å henge litt her inne etterhvert, skal det blir jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 17. oktober 2007 #6 Del Skrevet 17. oktober 2007 *huker opp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 17. oktober 2007 Skal være flink nå og bruke en 1/2 time på julegreiene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 17. oktober 2007 Status: 5 adventspresanger til hver av jentene, 2 til poden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. oktober 2007 #9 Del Skrevet 17. oktober 2007 Er igjen glad for at ungene vil ha sjokoladekalendre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 17. oktober 2007 Er igjen glad for at ungene vil ha sjokoladekalendre... Hehe, begge deler går også bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. oktober 2007 #11 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ikke for min del... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #12 Del Skrevet 17. oktober 2007 Det er jo så morsomt å handle inn sånne småtterier. Regner med at du skal kjøpe presanger til mange, dere er jo større slekt på begge sider. Ikke sikkert jeg hadde synes det var så morsomt hvis jeg skulle handle julepresanger til 15-20 stykker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. oktober 2007 #13 Del Skrevet 17. oktober 2007 Må telle etter hvor mange.... 17 i hvertfall! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #14 Del Skrevet 17. oktober 2007 10 mer enn meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. oktober 2007 #15 Del Skrevet 17. oktober 2007 Såpass ja. Ja da hadde jeg sikkert klart å fylle et par kalendre også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #16 Del Skrevet 18. oktober 2007 Såpass ja. Ja da hadde jeg sikkert klart å fylle et par kalendre også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 18. oktober 2007 #17 Del Skrevet 18. oktober 2007 Gave-adventskalender er gøy, det husker jeg fra barndommen min. Likevell frarøver jeg prinsen sin mulighet til å få noen små gaver i hverdagen ved å innføre aktivitetskalender.. Hva skal egentlig en treåring med 24 smågaver. Vi tar det igjen til neste år, eller noe sånt. Liker aktivitetskalenderen min jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #18 Del Skrevet 20. oktober 2007 Gave-adventskalender er gøy, det husker jeg fra barndommen min. Likevell frarøver jeg prinsen sin mulighet til å få noen små gaver i hverdagen ved å innføre aktivitetskalender.. Hva skal egentlig en treåring med 24 smågaver. Vi tar det igjen til neste år, eller noe sånt. Liker aktivitetskalenderen min jeg. Du kan nok med fordel vente et år eller to, han må være stor nok til skjønne betydningen (hvis det er noen da), og at det er slutt når det er jul! Kjøpe to kjøkkenhåndklær i dag, kalendergaver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #19 Del Skrevet 26. oktober 2007 Bare vi er ferdige med kjøkkenprosjektet nå så må jeg i gang med juleforberedelsene. Vet om bøker poden har lyst på : Phenomena 5, Pitbull Terje (3. bok) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. oktober 2007 #20 Del Skrevet 26. oktober 2007 Bokklubben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå