Gå til innhold

Tips for å unngå utro menn


Gjest vimselot

Anbefalte innlegg

Gjest vimselot

Vi flotter oss med våre menn, enten det er utseende, status etc.

Men nå er jeg lei lidenskap (egentlig ikke), men jeg har funnet ut at å velge en mann som er allergisk hele sommerhalvåret, neppe vil være utro eller gå på "strøket" for han vil få nyseanfall...og da er han jo "avslørt"...

Så om din mann er allergiker i pollensesongen, og fortsetter med å bruke allergitabl. hele året, da går han vel mest sannsynlig til en annen; som bruker parfyme...

Andre teorier...

Er lei alle utrodebatter, derfor...det gjelder flere regler enn å bare sniffe på skjortekragen hans, eller lese mail/sms.

Konklusjonen er at allergikere er minst utro, blant menn.

(dette gjelder ikke kvinner, de har mer å velge blant...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eventuelt så kan man operere inn en liten mikrobrikke inn i penis som registrerer hvor mye blodtilstrømning det er der, og hvor lenge av gangen, og som sender alle unormale tall på sms til mobilen :idesmil: :idesmil: :idesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten brikke, implantert bak øret, som sender lyd og stedskoordinater til en lite mottaker i din mobil? Da kan du både se hvor han befinner seg til enhver tid, samt høre hva som foregår; hvem han snakker med, hva de prater om også videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller ganske enkelt få seg en datanerd som som jobber hjemme, og bruker hele fritida på å sitte og programmere gamle synthesizere. De ser aldri noen mennesker, og kan derfor ikke være utro. Skulle en dame komme til kontakte dem på sms eller chat, tror de det bare er spam. Kommer noen og banker på døra, tør de i 70% av tilfellene ikke åpne, fordi de da må ta stilling til ting. I de resterende 30% hører de ikke klokka fordi de spiller rare lyder på synthesizeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Eller ganske enkelt få seg en datanerd som som jobber hjemme, og bruker hele fritida på å sitte og programmere gamle synthesizere. De ser aldri noen mennesker, og kan derfor ikke være utro. Skulle en dame komme til kontakte dem på sms eller chat, tror de det bare er spam. Kommer noen og banker på døra, tør de i 70% av tilfellene ikke åpne, fordi de da må ta stilling til ting. I de resterende 30% hører de ikke klokka fordi de spiller rare lyder på synthesizeren.

:ler: Århundrets!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller ganske enkelt få seg en datanerd som som jobber hjemme, og bruker hele fritida på å sitte og programmere gamle synthesizere. De ser aldri noen mennesker, og kan derfor ikke være utro. Skulle en dame komme til kontakte dem på sms eller chat, tror de det bare er spam. Kommer noen og banker på døra, tør de i 70% av tilfellene ikke åpne, fordi de da må ta stilling til ting. I de resterende 30% hører de ikke klokka fordi de spiller rare lyder på synthesizeren.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller ganske enkelt få seg en datanerd som som jobber hjemme, og bruker hele fritida på å sitte og programmere gamle synthesizere. De ser aldri noen mennesker, og kan derfor ikke være utro. Skulle en dame komme til kontakte dem på sms eller chat, tror de det bare er spam. Kommer noen og banker på døra, tør de i 70% av tilfellene ikke åpne, fordi de da må ta stilling til ting. I de resterende 30% hører de ikke klokka fordi de spiller rare lyder på synthesizeren.

Hei, der har du jo eksen min! Han var aldri utro! Min nåværende er allergisk. Han VAR utro! Hva slags konklusjon skal jeg trekke ut fra dette, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...