Gjest lillebøll Skrevet 28. august 2007 #1 Del Skrevet 28. august 2007 10 grunner for overvektighet. Heter det virkelig det? Jeg ville sagt 10 grunner til overvekt, men er det kanskje feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillebøll Skrevet 28. august 2007 #2 Del Skrevet 28. august 2007 Ha, det jeg skjønte: Ordet 'overvektighet' finnes ikke i Bokmålsordboka. Men kanskje du tenker på en annen form, se nedenfor: osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 28. august 2007 #3 Del Skrevet 28. august 2007 10 grunner for overvektighet. Heter det virkelig det? Jeg ville sagt 10 grunner til overvekt, men er det kanskje feil? jeg tenkte også det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 28. august 2007 #4 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) 10 grunner for overvektighet. Heter det virkelig det? Jeg ville sagt 10 grunner til overvekt, men er det kanskje feil? Jeg er helt enig med deg. Jeg ville ha brukt preposisjonen til i stedet for for, og skrevet overvekt. Ordet overvektighet finnes ikke i norsk skriftspråk... Endret 28. august 2007 av Grønt blad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 28. august 2007 #5 Del Skrevet 28. august 2007 Puh, ble skikkelig skremt ei stund der Ikke at jeg alltid skriver korrekt selv, men overvektighet? :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 28. august 2007 #6 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg ville også sagt grunner til overvekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå