Gå til innhold

Hva er din mest ukonvensjonelle mening?

Gjest Camelia

Anbefalte innlegg

Der tar du meget feil. Jeg stemmer og er aktivt medlem av Unge Høyre.

Vel, da slo nok mine fordommer ikke stikk denne gangen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bellatrix
Men kjære vene, hvem som helst kan da bli renholdsarbeider! Enhver "high-school dropout" kan begynne å vaske og fortsette med det resten av livet.

Ja, men det er en viktig jobb og noen må gjøre det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det er en viktig jobb og noen må gjøre det. ;)

Du har rett i at arbeidet må utføres, men det finnes svært mange mennesker som er istand til å utføre dette arbeidet i Norge i dag, derfor anser jeg ikke renholdere som spesielt viktige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Du har rett i at arbeidet må utføres, men det finnes svært mange mennesker som er istand til å utføre dette arbeidet i Norge i dag, derfor anser jeg ikke renholdere som spesielt viktige.

Jeg anser de som viktige fordi jeg skjønner at uten dem blir det ganske så ulevelig mange steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anser de som viktige fordi jeg skjønner at uten dem blir det ganske så ulevelig mange steder.

Men som sagt hvis noen slutter, finner man alltids en ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest puselabb
Oppdatert liste:

- Snylter på samfunnet ved å motta langvarig trygd.

- Studerer et eller annet totalt unyttig som f.eks grafisk design, journalistikk, informasjonskunnskap eller humanetiske fag.

- Har grusomt stor yrkesstolthet til tross for at de kun er renholdere, vaktmestere, lastebilsjåfører eller jobber i et eller annet lavstatusyrke.

- Gifter seg til status. Enten har man det, eller så har man det ikke.

- Ekstremt overvektige mennesker som spiser hamburgere og annen fet i full offentlighet uten å skamme seg over det.

- Sosialister. Behøver jeg egentlig å utdype dette nærmere?

- Sterkt religiøse muslimer.

- Barneløse, sure karrierekvinner som drikker seg full på byen i en alder av førti.

- Ungdom som dropper ut av videregående utdanning, eller enda verre ungdomsskolen!!!

Jøss! Trengte du å lufte deg?

Synes ikke dette hører hjemme her. Selvfølgelig er det dine meninger. Men det handler om hva du ser ned på og misliker. Post det som dine fordommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste damer/jenter har ingen hobbyer eller interesser.

De er rett og slett litt kjedelige...

Kan ikke annet enn å le av slike tulleinnlegg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kristent presteskap

Jeg er for en modernisering av heksebrenningen.

Ikke alle selvsagt. Men de som er ekstra grønnjævlige, burde brennes hardt og levende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De aller fleste damer/jenter har ingen hobbyer eller interesser.

De er rett og slett litt kjedelige...

Er også enig i denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eugene Onegin
Vet du hva, gjest, jeg er enig med deg - overraskende mange damer driver ikke med noenting!

Jeg finner den sjokkerende. Men jeg tror det er fordi de er redd for bli sett på som barnslige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner den sjokkerende. Men jeg tror det er fordi de er redd for bli sett på som barnslige.

Kvinner er samfunnstaperne.

Ikke pryl meg, det er ikke piss. Se på inntekter, utdanningsskalaer og statistiskker - menn er best på alt. Absolutt alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tigress

Herregud, er sjefsmisogynisten her også - kan du ikke i hvert fall skaffe deg et nick?

Endret av Tigress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, er sjesmisogynisten her også - kan du ikke i hvert fall skaffe deg et nick?

sjesmisogynist ja. Når jeg trodde jeg var blitt kalt det meste.

Vel, vel, nick... orker ikke. Hadde blitt spamma ned av gneldrende skvaldrekvinnfolk, så holder meg til gjestefunksjonen jeg, så får jeg litt fred :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er samfunnstaperne.

Ikke pryl meg, det er ikke piss. Se på inntekter, utdanningsskalaer og statistiskker - menn er best på alt. Absolutt alt.

hm føde barn også? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...