Tabris Skrevet 26. november 2007 #261 Del Skrevet 26. november 2007 Der tar du meget feil. Jeg stemmer og er aktivt medlem av Unge Høyre. Vel, da slo nok mine fordommer ikke stikk denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 26. november 2007 #262 Del Skrevet 26. november 2007 Men kjære vene, hvem som helst kan da bli renholdsarbeider! Enhver "high-school dropout" kan begynne å vaske og fortsette med det resten av livet. Ja, men det er en viktig jobb og noen må gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deborah Skrevet 26. november 2007 #263 Del Skrevet 26. november 2007 Ja, men det er en viktig jobb og noen må gjøre det. Du har rett i at arbeidet må utføres, men det finnes svært mange mennesker som er istand til å utføre dette arbeidet i Norge i dag, derfor anser jeg ikke renholdere som spesielt viktige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 26. november 2007 #264 Del Skrevet 26. november 2007 Du har rett i at arbeidet må utføres, men det finnes svært mange mennesker som er istand til å utføre dette arbeidet i Norge i dag, derfor anser jeg ikke renholdere som spesielt viktige. Jeg anser de som viktige fordi jeg skjønner at uten dem blir det ganske så ulevelig mange steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deborah Skrevet 26. november 2007 #265 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg anser de som viktige fordi jeg skjønner at uten dem blir det ganske så ulevelig mange steder. Men som sagt hvis noen slutter, finner man alltids en ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 26. november 2007 #266 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Poff Endret 26. november 2007 av Helen Parr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puselabb Skrevet 27. november 2007 #267 Del Skrevet 27. november 2007 Oppdatert liste: - Snylter på samfunnet ved å motta langvarig trygd. - Studerer et eller annet totalt unyttig som f.eks grafisk design, journalistikk, informasjonskunnskap eller humanetiske fag. - Har grusomt stor yrkesstolthet til tross for at de kun er renholdere, vaktmestere, lastebilsjåfører eller jobber i et eller annet lavstatusyrke. - Gifter seg til status. Enten har man det, eller så har man det ikke. - Ekstremt overvektige mennesker som spiser hamburgere og annen fet i full offentlighet uten å skamme seg over det. - Sosialister. Behøver jeg egentlig å utdype dette nærmere? - Sterkt religiøse muslimer. - Barneløse, sure karrierekvinner som drikker seg full på byen i en alder av førti. - Ungdom som dropper ut av videregående utdanning, eller enda verre ungdomsskolen!!! Jøss! Trengte du å lufte deg? Synes ikke dette hører hjemme her. Selvfølgelig er det dine meninger. Men det handler om hva du ser ned på og misliker. Post det som dine fordommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2007 #268 Del Skrevet 29. november 2007 De aller fleste damer/jenter har ingen hobbyer eller interesser. De er rett og slett litt kjedelige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 29. november 2007 #269 Del Skrevet 29. november 2007 De aller fleste damer/jenter har ingen hobbyer eller interesser. De er rett og slett litt kjedelige... Kan ikke annet enn å le av slike tulleinnlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2007 #270 Del Skrevet 29. november 2007 Kan ikke annet enn å le av slike tulleinnlegg Det var jo ikke tull... :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 30. november 2007 #271 Del Skrevet 30. november 2007 Vet du hva, gjest, jeg er enig med deg - overraskende mange damer driver ikke med noenting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kristent presteskap Skrevet 30. november 2007 #272 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg er for en modernisering av heksebrenningen. Ikke alle selvsagt. Men de som er ekstra grønnjævlige, burde brennes hardt og levende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 30. november 2007 #273 Del Skrevet 30. november 2007 Pavarotti og Domingo og alle disse synger/sang ulidelig falskt! De ligger konstant litt for høyt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 30. november 2007 #274 Del Skrevet 30. november 2007 De aller fleste damer/jenter har ingen hobbyer eller interesser. De er rett og slett litt kjedelige... Er også enig i denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 4. desember 2007 #275 Del Skrevet 4. desember 2007 Vet du hva, gjest, jeg er enig med deg - overraskende mange damer driver ikke med noenting! Jeg finner den sjokkerende. Men jeg tror det er fordi de er redd for bli sett på som barnslige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2007 #276 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg finner den sjokkerende. Men jeg tror det er fordi de er redd for bli sett på som barnslige. Kvinner er samfunnstaperne. Ikke pryl meg, det er ikke piss. Se på inntekter, utdanningsskalaer og statistiskker - menn er best på alt. Absolutt alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 5. desember 2007 #277 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Herregud, er sjefsmisogynisten her også - kan du ikke i hvert fall skaffe deg et nick? Endret 5. desember 2007 av Tigress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2007 #278 Del Skrevet 5. desember 2007 Herregud, er sjesmisogynisten her også - kan du ikke i hvert fall skaffe deg et nick? sjesmisogynist ja. Når jeg trodde jeg var blitt kalt det meste. Vel, vel, nick... orker ikke. Hadde blitt spamma ned av gneldrende skvaldrekvinnfolk, så holder meg til gjestefunksjonen jeg, så får jeg litt fred Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 5. desember 2007 #279 Del Skrevet 5. desember 2007 Feig altså. Ok, fair sak, det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jannamor Skrevet 5. desember 2007 #280 Del Skrevet 5. desember 2007 Kvinner er samfunnstaperne. Ikke pryl meg, det er ikke piss. Se på inntekter, utdanningsskalaer og statistiskker - menn er best på alt. Absolutt alt. hm føde barn også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå