Gjest Mallliz Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Hei. Jeg lurer på hvordan man kan fjerne kvise helt, om det går ann og bruke naturlige middel? Sliter veldi med det og vil sp gjerne ha en ren og pen hud. Noen som har evt. tips til gode produkt som er til å få kjøpt?
Saeria Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Det spørs jo hvor mye du sliter med det. Selv har jeg ikke så mye problemer med kviser i ansiktet, men på rygg og bryst. Det varierer hvor harde utbrudd jeg har, men de er seiglivede og nå venter jeg på time til hudlege. Jeg går for tiden på tetracykliner, som hjelper utrolig mange og som har bedret tilstanden litt hos meg. Hvis du ikke ønsker å prøve legemidler, vil jeg rett og slett råde deg til å ta deg råd til gode renseprodukter (om du sliter med kviser i ansiktet) og bytt ut sminke med mineralsminke. Hvis du bruker sminke da. Det finnes mange gode merker i rens og kremer. Selv bruker jeg MD, Dermalogica og Excuviance. Disse kan kjøpes på nett, eller hos hudpleier. På velværeforumet er det haugevis med linker om mineral make up. Selv bruker jeg Glo minerals pressede foundation for jeg blir lett blank i pannen og på nesa, så dette produktet har vært mest mattende. Bruker også Kiss Me bare over foundationen for å ha noe som fanger opp litt av oljene huden min produserer i løpet av dagen. Søk og les på velværeforumet. Der er det mange gode råd. Ønsker du å prøve legemidler, så finnes det noen reseptfrie på apoteket, og mange behandlingsmuligheter på resept. Ta i såfall kontakt med legen din om du vurderer legemidler.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå