Gå til innhold

Mannfolk og koordinasjon


Bentebent

Anbefalte innlegg

:hoho: Kommer fra trening nå. Har vært på step aerobic. Var to gutter der som umulig kunne ha prøvd noe slikt før. Mannfolk må vel forstå at de ikke har koordinasjons evne (så fremt de ikke er homofile da)

Men, men... Jeg får meg i alle fall en god latter, og treningen blir litt morsomere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel - jeg er definitivt ikke mann. Men koordinasjon på step-timer (eller aerobic for den saks skyld) har jeg aldri, aldri fått til... :oops:

Jeg hater, hater step! :evil:

Og følelsen av at noen ler av meg når jeg prøver som værst, ja den er tilstede, ingen tvil om det. Og nå har jeg altså fått bekreftet det, det er med stor sannsynlighet riktig...

Det er noe som heter at "det å være paranoid betyr ikke at det ikke er noen etter deg da..." :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang koordinasjon: Man blir flink til det man gjør/trener på.... Dersom alle jenter og kvinner var bedre koordinativt enn menn hadde de vært flinkere i fotball også f eks.... :wink:

Synes det er flott at folk blir med på noe de ikke kan så godt jeg! Bra noen tør drite seg litt ut, bra at alle ikke er like stive og redde...

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dette minner meg om noe som ble sagt om Trygve Brattelis (Norges fremste politiker etter krigen!) ferdigheter på dansegulvet:

Det der er ikke dans, det er arbeiderbevegelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk motsatt erfaring enn deg der da.....Trener både trad. aerobics og step-trening, bl.a. På step-trening er d alltid mer menn enn på aerobics, muligens fordi d er mindre koordinasjon. Men jeg har da sett mange jenter m null koordinasjon også, trene aerobics. Det blir som Lasse sier; d du gjør ofte blir du rimelig god til. Jeg for min del er først og fremst på trening for min egen del, for ikke å si egen egoisme....Blir dårlig m anledning/tid til til å studere hva andre gjør (feil), bortsett fra sånn helt i øyekroken, og da ser nok helst etter noen stramme, fine mannerumper....Her i gården er d m a o full innsats fra ende til annen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Og dere jenter klager på at det ikke kommer noen gutter på Aerobic??

Jeg er en kløpper på Step jeg, ikke er jeg Homofil og moro er det.

Men man må jo øve seg da! Så når fnisete småjenter som deg står langsmed veggen så driter JEG i det altså, men det kan jo være andre blir såret?

Ta heller med dere gutta på treningen og oppfordre de til å trene på denne måten, ihvertfall som et alternativ til å stå og se seg i speilet i "pumpesalen"

Variasjon tror jeg er alfa og omega, og da skal ihvertfall ikke din generalisering ødelegge for meg!

zloty

mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke noe i mot at gutter er med på step, jeg synes de er kjempe tøffe. Synes bare det er morsomt å se på når de prøver seg fram. Jeg har lenge prøvd å overtale kjæresten min til å være med, men han vil ikke. Han innrømmer at han ikke har koordinasjonsevne(i forbindelse med aerobic). Det er selfølgeli noen gutter som har bra koordinasjonseve, men det er langt mellom dem etter mitt syn. Vi har vel alle lov til å ha vår mening?

Det er ikke slik at jeg flirer av guttene, men jeg synes det er morsomt og underholdende. Flirer bare litt for meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det var jo sympatisk... :roll:

Dessuten er det ikke mangel på koordinasjonsevne som sådann som gjør det... Det er mangel på trening i akkurat dette... Bare be ei jente som er glimrende til å danse trikse med en ball, så ser du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Har trent mye aerobic og step i mitt liv og ofte plasser hvor menn også har vært representert, om enn i mindretall.

Har ikke lagt merke til at menn har dårligere kordinasjonsevne der enn kvinner.

Ser titt og ofte kvinner som er de reneste Mr Bean på aerobic, ihvertfall slik jeg forestiller meg at han ville vært.

:hoho:

L-B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Rart med det, drevet med dans i flere år og da er det som oftest vi gutta som må klage over koordinasjonsevnen til jentene. Så mulig det heller er slik at det handler om person, ikke kjønn?

WildThing

"respect to the man in the icecream-van!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Synes det er bra at gutta tør prøve litt nytt jeg.

Øhm, homofile?

Dette er en treningssak.

Har forresten ikke verdens beste koordinasjon selv, men hjalp litt etter å ha danset noen år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...