Gjest Gjest Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 eg lokte ikkje så altfor godt "der nere" så derfor he eg nekta typen min å gje meg tungebehandling. Men spørsmåle mitt e om noge vett kossen eg kan få vekk loktå? Få d t å lokta normalt igjen lixm. He prøvd den derre Dr Greve intimvask tingen og den fønke ikkje et sekund. Men så e eg og gravide i 7 mnd. Kan d ha noge å sei? Hb noge vett koss eg kan får vekk loktå....
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Få tatt en BV test neste gang du er hos lege, lurer ikke på om jordmor kan ta de også. Men det er normalt med øket utflod under svangerskapet, så det behøver ikke være noe som er galt. Forsøkt å kun vaske med vann et par dager? Merket det selv når jeg gikk tom for såpe en uke og kun kunne skulle meg med vann at jeg ble renere enn noen gang.
Saeria Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Stemmer i og anbefaler at du tar det opp med legen. Vond lukt kan skyldes alt fra en liten soppinfeksjon til bakteriell vaginose. Vond lukt fra underlivet ville jeg uansett undersøkt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå