Gå til innhold

Hvilke kjole synes du er finest?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den første var kjempefin! :P

Jeg er litt imot veldig utringa og nedringa og bare skuldre og bryst osv. (med kraftig sminke...ugh) på bryllupsdagen i kirka.

Gjest Mzfire
Skrevet

*Gir deg en stoooor klem* At det er mulig å ha så flaks. Skulle så gjerne visst hvem du er jeg, for jeg ble så glad nå.

Jeg må si vi har lik smak her. Jeg likte begge to jeg og de var pene på hver sin måte. Nå skal du høre hvorfor jeg ble så glad. Jeg har skrevet inne på 2005 dagboka at jeg fant en kjole jeg kunne tenke meg som jeg ville ha, men at jeg hadde klart å glemme å lagre siden så jeg ikke fant den igjen på nettet. Ville så gjerne vite hvem som har designet den og slikt. Men er så rart dette her, så fant du kjolen for meg nå. Det er den under den siste jeg tenker på. Den siste linken din. Har tenkt på den jeg også, men har ikke bestemt meg, har du ? :D

Syns den var aldeles nydelig og flott :)

Skrevet

Begge kjolene er fine, men jeg fortrekker den første. Den andre kjolen hadde litt rare armer og jeg er litt skeptisk til snøring i ryggen. Bortsett fra det liker jeg nr. 2 godt også.

Gjest Helenius
Skrevet

Hei!

Jeg synes nr. 2 var nydelig! Etter min mening spiller det ikke noen rolle om kjolen er utringet, det viktigste er om man selv føler seg vel. Jeg skal selv ha stroppeløs kjole, og følte meg litt "bar" - men med slør var det midt i blinken. Et helt enkelt slør vil gjøre kjole 2 litt mer "kledd" uten at det skjuler den fine detaljen bak.

Skrevet

skjønner godt du ikke klarer å bestemme deg jeg - like flotte begge! Selv skal jeg ha en stroppeløs, og pappa synes først at jeg ville bli for "naken2 - mamma også. Men med slør forandret det hele seg veldig, og det er kjempestilig! Kjole nr to synes jeg var så fin, særlig flott utringning, litt anderledes og fin, samt fin på hele snittet og stoffet var nydelig. Kjole nr en er jo en klassisk nydelig kjole. Litt skeptisk er jeg til begge med tanke på detaljene bak, snøring og "åpning"

lykke til med valget!

Skrevet

Jeg syns begge kjolene var kjempefine, men jeg er veldig glad i stroppeløse kjoler (skal ha det selv også) og holder en liten knapp på nummer to. Den var så veldig enkel og fin syns jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

NUMMER 1!

Hilsen Måltrosten

Skrevet

Syns nr. 1 var nydelig jeg :D

Liker godt kjoler med litt armer.. den var flott!! :D

Nr 2 var også fin.. men ettersom jeg ikke liker sånn stroppeløse liker jeg den første best.. Fint med sånn knyting på ryggen da :)

Skrevet

Den første! Ingen tvil i min sjel... :D

Men det kan ha sammenheng med at den er litt i samme stil som min da, så dermed er det vel ingen bombe at jeg liker sånne kjoler... :roll:

Lykke til med valget!

Skrevet

*henger meg på* Nummer en er finest!

Skrevet

Nr 1.............for den hadde jeg :D

Nr 2 er kjempefin den også men jeg er ikke så veldig glad i

den sløyfa bak - men det er jo min mening.

Lykke til uansett hva du bestemmer deg for..........eller det

vet jeg jo forresten - du kommer til å bli kjempefin :D

Klem fra Stinemor

Skrevet

Den første !!!

Dødslekkert med chiffon.....det har min også :D

Skjørtet faller veldig pent og følger hver beveglese du tar !

Nr.2 var også veldig fin, men holder en knapp på den første !

Lykke til med kjolevalget :D

Gjest Jamila
Skrevet

Nummer 2!

Syns den snøringa i ryggen var kjempelekker, og skjørtet falt veldig elegant!

Skrevet

Har du kommet noe nærmere avgjørelsen? Eller er du bare blitt mer usikker? ser ut som om jentene her på KG er ca 50/50 for nr. 1 eller 2...

Gjest Anonymous
Skrevet

man kan aldri forvente at noen poster på et bryllupsforum på nett skal gjøre en sikrere på hvilken kjole man vil ha..

det er til slutt opp til en selv.. og vil man ha hjelp så er det bedre å spørre noen venninner som har nokså lik smak som deg selv..

Skrevet

Jeg synes den øverste er finest. Lykke til med valget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...