Bringebæret Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Har i løpet av den siste uka hatt litt utflod med blod. I helga virket det som det hadde gått over, så i går kveld hadde jeg og samboer sex. Da jeg sto opp i dag tidlig var det blod på papiret igjen, og det har økt utover dagen. Det lukter litt, men gjør ikke vondt/klør ikke. Burde jeg gå til legen, eller er det noe jeg kan kjøpe på apoteket som hjelper?
Gjest Reven Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Gå til legen. Det kan være en infeksjon, f.eks livmorbetennelse.
*Lene* Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Gå alltid til legen hvis du føler noe er unormalt for deg! Kan høres ut som en mellomblødning, som er helt normalt i følge min Gynekolog. MEN, sjekk med legen din du
Navnløs Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Hatt dette en gang, men det gikk over og var ikke noe farlig. Det var i forbindelse med eggløsning husker jeg, og sjekket med en lege jeg kjenner som sa at det ikke er så unormalt at det skjer. Men om det fortsetter og du er usikker og redd, så gå til legen. Vedkommende vil da bekrefte eller avkrefte eventuelle unormale ting. Lykke til!
Gjest Reven Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Normale mellomblødninger er som regel korte, men kan strekke seg over flere dager. Det jeg reagerte på var kombinasjonen småblødning og lukt, og at blødningen tiltok etter sex. Hvis du føler at noe er galt, er det bedre å ta en ekstra tur til legen enn en tur for lite. Dersom du får feber i tillegg bør du be om en hastetime eller ringe legevakta. Been there...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå