Gjest Gjest Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Er det mulig å få kjøpt tupperware-produkter på nett, eller må man på sånne "parties"? Noen som vet?
LilleKylling Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 (endret) Det ser ikke sånn ut på http://www.tupperware.dk/Norway/ Men det finnes jo butikker noen steder.... Endret 27. august 2007 av LilleKylling
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Du må enten invitere venner og kjente, og ha et homeparty hjemme hos deg selv, eller du må møte opp i et party hos noen andre, eller du finner stands på noen av kjøpesentrene i Osloregionen nå og da. De står på Sandvika storsenter og Brynsenteret innimellom.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Du kan jo gå igjennom katalogen som ligger på nett, finne det du vil ha, og ringe eller sende brev til et av kontorene som står på siste side av bladet. Så kanskje du får bestillt de på den måten
Helen Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Kjenner du eller vet om en konsulent i nærheten så kan du bare bestille gjennom han /henne uten å være på noe møte.
Montezuma Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Det er ofte nye TW-varer til salgs på qxl og finn. Mange forhandlere som selger ut ting de har på lager, demovarer når de skal slutt el. gjør et søk der, og evt på andre auksjonssider ol.
Gjest bruktantikk Skrevet 28. september 2007 #7 Skrevet 28. september 2007 hvis di ikke er solgt innen her blir lest :-) finner du brukt tuppe ware på www.dossas.shops.no
Inger-Johanne Skrevet 20. desember 2007 #8 Skrevet 20. desember 2007 Er det mulig å få kjøpt tupperware-produkter på nett, eller må man på sånne "parties"? Noen som vet? Du kan gå inn på Gul.no og søke på Tupperware der, eller gjøre som en annen her har svart. Gå inn på www.Tupperware.no Der vil du til en hver tid finne de aktuelle tilbudene, samt katalogen. Der finner du også navn og tlf.nr til de forskjellige distributørene/lagrene i Norge. Ring dem, og de hjelper deg med å få kontakt med en Tupperware-konsulent. Jeg ser av et annet svar du har fått at du kan kjøpe produkter på nettet. Jeg gjør oppmerksom på at vi konsulenter ikke har lov å markedsføre oss med nettsalg. Det står tydelig skrevet i samarbeidsavtalen vi har skrevet under på. Hilsen "Tupperfrida"
Arwen Skrevet 28. mars 2008 #9 Skrevet 28. mars 2008 (endret) Tråden er ryddet. Reglene. Arwen (mod) Endret 28. mars 2008 av Arwen
Gjest Gjest_therese_* Skrevet 12. mai 2008 #10 Skrevet 12. mai 2008 (endret) Innlegget redigert. Det er ikke tillatt å drive kjøp/salg gjennom forumet. Reglene. Arwen (mod) Endret 13. mai 2008 av Arwen
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2008 #11 Skrevet 13. mai 2008 Gå på Ebay. Det er det MASSE Tupperware, og billig også!
Gjest Anne-Lise Skrevet 1. juni 2008 #12 Skrevet 1. juni 2008 (endret) Tupperware selges ikke på nettet. Vi arangerer partys fordi du skal kunne se og lære om, produktene før du kjøper dem, så du får et best mulig utbytte av dem. Det er da også veldig hyggelig å møtes i en så uformell sammenheng. Men som forhandler kan jeg selvfølgelig ta imot bestilling fra deg. T Hilsen Anne-Lise Innlegget er endret i hht.reglene. Kristin -mod Endret 1. juni 2008 av Kristin
Gjest Gjest_MARIT_* Skrevet 8. juni 2008 #13 Skrevet 8. juni 2008 (endret) Er det mulig å få kjøpt tupperware-produkter på nett, eller må man på sånne "parties"? Noen som vet? Du trenger ikke dra på parties for å kjøpe tupperwareprodukter. jeg jobber som Tuppervarekonsulent, og selger produkter. hvis du vil kan kjøpe tupperware produkter av meg?Du bestiller, og jeg sender inn bestillingen din inn, mottar varene dine, og tar kontakt med deg. Produktene kan jeg sende til deg i posten. Innlegget er endret i hht.reglene. Kristin -mod Endret 9. juni 2008 av Kristin
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #14 Skrevet 18. juli 2008 Er det mulig å få kjøpt tupperware-produkter på nett, eller må man på sånne "parties"? Noen som vet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå