Gjest Gjest Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Jeg vil undersøkes for kjønnssykdommer som klamydia etc, siden jeg har byttet partner nå. Hvor er det enklest å gjøre det og hvordan testes man?
Gjest Deception Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Fastlegen din er nok greieste sted å starte.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Men igjen, hvordan tas alle prøvene? jeg lurer nemlig om det er greiest å dra til gynekologen min..
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Noen ved urinprøve (klamydia), andre ved GU (HPV), og andre igjen blodprøve (HIV, hepatitt).
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 MÅ man ta klamydia prøve ved urinprøve?
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 MÅ man ta klamydia prøve ved urinprøve? Nei, går an å ta det ved GU eller utstryk du tar selv også.
Gjest =tentacle= Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Du trenger ikke gynekolog, hvis ikke du føler deg mer komfortabel med gynekologen enn med fastlegen. Bor du i en av de store byene finnes det mange steder klinikker for seksuelt overførbare sykdommer, hvor du kan troppe opp og trekke kølapp, eller bestille time på forhånd, og slippe ventetiden fastlege og gynekolog ofte har. I Oslo kan du bruke Olafiaklinikken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå