Gå til innhold

Bailine


bubbel

Anbefalte innlegg

Har fått prøvetime til bailine i morra. Har lest noen innlegg her om folk med god effekt. men hvor lang tid/ hvor mange behandlinger tok det før dere oppnådde noe resultat ???

Jeg gleder meg faktisk til dette. For 4 år siden gikk jeg ned 20 kg på herbalife, har nå lagt på meg ti av de igjen og vil ned til matchvekt igjen....

noen som kan gi meg et hint om hva jeg kan forvente meg ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet at stemoren min prøvde dette for ikke så veldig lenge siden. Hun fikk "strammet" opp litt, men gikk ikke merkbart ned i vekt.

Men nå er det jo veldig individuelt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Liz_*
Har fått prøvetime til bailine i morra. Har lest noen innlegg her om folk med god effekt. men hvor lang tid/ hvor mange behandlinger tok det før dere oppnådde noe resultat ???

Jeg gleder meg faktisk til dette. For 4 år siden gikk jeg ned 20 kg på herbalife, har nå lagt på meg ti av de igjen og vil ned til matchvekt igjen....

noen som kan gi meg et hint om hva jeg kan forvente meg ???

Hei! Jeg har dessverre ikke noe svar til deg ang. bailine da jeg ikke har prøvd dette. Men lurte på hvor lang tid du brukte på å gå ned de 20 kg? Er dette en kur du vil anbefale?:-) (går kanskje ut fra det siden du gikk ned såpass mye)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg brukte 4,5 mnd på de 20 kg. og selvfølgelig er det å anbefale hvis du er motivert og villig til å trene litt i tillegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøvde Bailine for 10 år siden og gikk ned masse (cm, ikke kg!), og så for 8 år siden igjen og da gikk jeg ikke ned noe. Nå har jeg aktiv jobb, GI-lavt kosthold og trener, og er mye slankere enn jeg var som 20-åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Jeg har lyst å prøve! Har lyst å stramme opp litt og gå ned noen kg og tenkte dette er en fin "flying start" på å strammet opp litt og begynne å trene mer. Hvor mange behandlinger trenger man? Er det vondt eller ekkelt på noen måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var prøvetimen unna gjort. Det var litt ubehagelig men ikke verre ann at men tåler det i 30 minutter. skal dit på torsdag igjen.

Får håpe resultatene kommer etterhvert. Skal jeg være helt ærlig så kjenns buksa litt større ut nå. Kan hende det er ren innbillning da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var time 2 tatt. Det gjør litt vondt. Men man skal jo lide for skjønnheten sier dem :fnise:

merker det litt mer på buksene i dag ja. :fnise: så dette lover godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering her. har nå vært på bailine 5 ganger , gått ned 2 kg og hele EN buksestørrelse.

Spør om jeg er fornøy da. har lagt litt om på kostholdet da, har kuttet ut poteter, ellers spiser jeg som før.

Dette er verdt pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...