Gjest Gjest Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Jeg gikk på Diane i to år på grunn av veldig dårlig hud på ryggen. Fordi jeg nesten ble aseksuell av pillene, sluttet jeg for et halvår siden. Siden det merket jeg at sex lysten kom tilbake, og dette var jeg veldig glad for. Samtidig med dette kom den grusomme huden tilbake. Jeg har ikke fått solt meg noe i sommer for å se om det kan hjelpe, men jeg har brukt Dalacin linniment uten at det har hjulpet noe særlig. Nå er jeg nyforlovet og jeg skal gifte meg om et år. Jeg har lyst til å ha stroppeløs kjole og jeg har helt kort hår. Derfor må jeg gjøre noe for å bli kvitt kvisene før det. Skal jeg begynne på Diane igjen bare for et år? Jeg hadde ingen andre bivirkninger enn dårligere sex lyst, og jeg fikk veldig fin hud av det og midre hårvekst også. Jeg har hørt om noen som går på en kur i noen uker. Er det noen som kan fortelle meg om det? Er det antibiotika? Burde jeg heller satse på det i ukene før bryllupet, og er det sannsynlig at huden blir bedre av det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå