Gå til innhold

Diane

Gjest Gjest_Lene_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Lene_*
Skrevet

Jeg går på diane på grunn av hudproblemer. Hvis jeg lar vær å ta pillen en måned eller to så kommer hudproblemene tilbake. Men så er det dette med humøsvingninger. Tror kanskje disse pillene forsterker dette hos meg. Når jeg i de månedene jeg ikke tok pillene så tenkte jeg ikke over om humørsvingningene avtok. Er det noen andre som har opplevd mye humørsvingninger ved å ta denne pillen? Hvis jeg slutter på den hvor lenge ca må man regne med før man merker at de sterke humørsvingningen avtar/gir seg? Vet jeg bare kan prøve, men da jeg får tilbake hudproblemene kan det være greit å høre hvor lenge ca jeg må vente på at humørsvningene avtar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Humørsvingninger er en vanlig bivirkning når en går på Diane. Dette vil vel ikke gå bort før du har hormonene ute av kroppen.

Om du føler du har mye hudproblemer, kan legen gi deg andre midler som dette. Et eks. er tetracykliner.

Så om du føler at Diane ødelegger veldig for deg når det gjelder humøret, så kan du gå til legen og vurdere en annen prevensjon samt noe for huden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...