Gå til innhold

Utflod hos 9-åring

Fremhevede innlegg

Skrevet

vet om ei på 9 år. Vi va hos lege i fjord. Legen sa hu hadde fått urinveisinfeksjon. Hu e hos far i uka og hos mor 2.hver helg. Mor ha sett utflod lenge på dattra si og ha tatt det opp men føler at hu ikke bli hørt. Da dattra va mellom 3 og 4. Sa dattra noe te mor, ingen så små si at far putter ., i tissen. Men det ble avvist. Dem sa at barn fantasere mye. Men utflo hver gang. HVa ska mor gjøre for at dattra bli undersøkt?

Prate med fastlegen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vasket din 9-årige datter nedentil? Det synes jeg er drøyt, hun er altfor gammel til det!!

Herregud, så lenge det var for å finne mulig svar på utfloden, og ikke av egen interesse for morens del er vel ikke det så ille!

Skrevet

Men uansett er det best å bare vaske seg med vann nedentil, kanskje hun har brukt for sterk såpe og reagerer på det? Kanskje hun tørker seg "feil vei" hver gang hun tisser?

Skrevet

Her var det mange rare innlegg!

Hvorfor gogler du ikke bare på noen helsesider, om barnegynekologi?

Det er jo mange årsaker, men som mange har nevnt er jo pubertet med endring av vaginalflora det mest sannsynlige. Så lenge det er moderat mengde, ikke lukt og ingen plager, ville jeg slappet helt av og sett det an, trolog vil det i .l.a. de neste par årene komme noen flere pubertetstegn.

Skrevet

Vil tro dette er funnet ut av nå. Tross alt over 4 år siden... :fnise:

Skrevet

Det aller første jeg tenkte når jeg leste post nummer 1, var at det var helt normalt!

Men så leste jeg videre, og GUD som vi er redde for alt mulig. Og leter etter grunner for å dra til legen. (Kjenner prinsippet; heller en gang for mye, enn for lite, men alikevel!)

Både jeg og mange venninner fikk utflod da vi var 9. Venninna mi fikk faktisk fast mensen på den alderen også.

Så jeg tror det er som du sier, TS, at det er nok utflod. Og dermed ikke et problem.

Skrevet

Kan du ikke oppdatere oss, TS? Hun er vel 13 nå? Hvordan har det gått med utfloden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...