Gå til innhold

Dr Phil i dag


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg så på i går(torsdag) handlet det om et ektepar, og historien var ganske tragisk.. mannen var psykisk syk og forfulgte og overvåket kona si. Fortsettelsen var i dag, og jeg fikk ikke sett det? Hvordan gikk det med dem?

Så på onsdag også, og det irritrte meg at vi ikke får se hvordan det er gått med folkene i ettertid? Hun Amanda som hadde svigermoren fra helvete fks.. .de som snakket fransk sammen hele tiden?

Grrr noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har jo slike oppfølgningsprogram innimellom, men her i landet ligger vel serien en del på etterskudd. DU kan jo gå inn på drphil.com og se om du finner noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så begge episodene. Sjelden jeg ser på Dr. Phil, men ble veldig grepet av det jeg så i første episoden om denne familien.

I andre episoden sendte Dr. Phil ektemannen på "bakrommet", slik at Dr. Phil fikk snakket med kona alene. Han fortalte at de skulle stille opp for henne både emosjonelt, økonomisk etc etc om hun valgte å forlate mannen. Mannen som satt på bakrommet fikk et stort angstanfall, siden han nå mistet kontrollen, kastet opp osv. Han knakk sammen når dr Phil kom for å snakke med han, og han gikk med å legges inn på en klinikk i LA som arbeider med de psykosene som denne mannen har. Sånn jeg forstod det, så skulle kona vurdere å gi han en sjanse til. Dr Phil spurte om hun kunne være villig til å gi det en sjanse, men at dette var helt opp til henne. under avslutningen av episoden forklarte Dr Phil hvorfor han bad kona om å gi det en sjanse til. Han mente at om kona gikk fra han nå, ville det bli veldig håpløst med tanke på hvordan mannen oppfører seg. Om mannen får vært på denne klinikken, og forhåpentligvis roet seg ned, så mente han at en evnt skilsmisse også ville kunne foregå roligere, og bedre, ikke minst med tanke på barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det neste programmet!

Han ble sendt ut mens Dr.Phil snakket med kona alene. Mens han var ute, fikk han et kraftig angst-anfall. Spydde og greier, fordi han ikke hadde kontroll over situasjonen.

Det endte iallfall med at han dro på et behandlingssenter, og hun skulle avgjøre etter det om hun fortsatt ville ha skilsmisse. Nå ble jeg veeeldig nysgjerrig selv, så jeg måtte inn på drphil.com, og se hva som har skjedd i ettertid. Vi kan vel si at det ikke gikk så bra...!

http://drphil.com/shows/show/898/

Han er virkelig den mest ekstreme mannen jeg har sett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...