Knøttet Skrevet 2. januar 2008 #741 Del Skrevet 2. januar 2008 :juhu: for bare 3 måneder igjen! Som tida går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. januar 2008 #742 Del Skrevet 3. januar 2008 27+3 I dag snør det masse. Er så koselig Var visst meldt masse i løpet av i morgen. Passer meg bra. Da befinner jeg meg i akebakken Selv om min kjære er veldig nervøs for meg da. Han har nekta meg å sykle! Altså, jeg ville ikke ha sykla nå da, men når det var bart... Ja, ja, han mener det godt. Han synes jeg gjør for mye husarbeid også da, men gjør ikke så mye selv... Noen må jo gjøre det, og siden jeg er sykemeldt, blir det stort sett meg. Nå skal jeg til legen igjen til uka, så får vi se hva han sier. Kjenner det begynner å bli kjedelig hjemme, men er jo lite jeg får gjort på jobben og da... Nei, nå skal jeg ut å gå en tur i snøen. Må på butikken og kjøpe grønne epler før jeg blir gal her Føler jeg trenger litt frisk luft også. Har vært litt småkvalm et par dager nå, ikke sånn omgangssyke-kvalm, men mer sånn som jeg var i begynnelsen av graviditeten, sånn uvel, liksom... Hjelper kanskje med noen grønne epler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 3. januar 2008 #743 Del Skrevet 3. januar 2008 Håper kvalmen går over, når du har kommet så langt har den å holde seg unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. januar 2008 #744 Del Skrevet 3. januar 2008 Ja, det kan du si... Men har hørt det er en del som merker det mot slutten... Bedre nå i alle fall. Men ble jammen sliten av å gå den korte veien til butikken og tilbake! Tar ca 25 min hver vei... Hjelp å få spist litt i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 3. januar 2008 #745 Del Skrevet 3. januar 2008 Ok, det visste jeg ikke. Får håpe du slipper unna mer kvalme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 3. januar 2008 #746 Del Skrevet 3. januar 2008 *knaske på et grønt eple* Kjøpte i går, bare ett igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. januar 2008 #747 Del Skrevet 3. januar 2008 Får håpe jeg slipper unna mer kvalme, ja. Helt fin nå. Grønne epler er nam-nam! De skikkelig sure.... Uheldigvis får jeg mer og mer søtsug... Har lyst på sjokolade og sånt hele tida... Og nå har vi jo en del godteri i huset etter jul og svenske-tur, så da er det vanskelig å holde seg unna... Marsipan og mintsjokolade og konfekt og melkesjokolader og jeg vet ikke hva. Godt er det, og fort forsvinner det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 3. januar 2008 #748 Del Skrevet 3. januar 2008 Ønsker deg et godt nytt år imli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 3. januar 2008 #749 Del Skrevet 3. januar 2008 Innom med en og en nyttårshilsen. Gratulerer så mye med 6 måneder forresten :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 3. januar 2008 #750 Del Skrevet 3. januar 2008 Så heldig du er som har snø! Kan du sende litt hit også? Søtsuget har meldt seg her også... Men, så lenge du får i deg ordentlig mat ellers tror jeg ikke det er krise, hvis du derimot spiser mye godteri og bare søppelmat så er det nok verre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. januar 2008 #751 Del Skrevet 4. januar 2008 Ønsker deg et godt nytt år imli I like måte! Innom med en og en nyttårshilsen. Gratulerer så mye med 6 måneder forresten :-D Takk, takk Så heldig du er som har snø! Kan du sende litt hit også? Søtsuget har meldt seg her også... Men, så lenge du får i deg ordentlig mat ellers tror jeg ikke det er krise, hvis du derimot spiser mye godteri og bare søppelmat så er det nok verre Her er det visst meldt 50 cm snø i helga... Så du kan sikkert få et par cm Sitter her og har lyst på godteri, jeg... Er så lett tilgjengelig... Spiser skikkelig mat også, da, så jeg overlever vel. Har gått opp 7 kilo hittil. Det er vel ikke så verst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. januar 2008 #752 Del Skrevet 4. januar 2008 27+4 I natt drømte jeg at fødselen begynte! Var liksom ikke noe redd eller noen ting da, tok det helt med ro... Det ble ei jente, som jeg kalte Caspara! Vi sliter jo med å finne jentenavn da, så det er kanskje underbevisstheten min som prøver å hjelpe meg, men jeg tror ikke det blir noen liten Caspara om det blir jente, gitt... Nå har jeg vaska gulvet i stua og på kjøkkenet, og henger på KG med god samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 4. januar 2008 #753 Del Skrevet 4. januar 2008 Heldige dere som har snø! Kos deg med sjokoladen i helga, 7 kg er jo ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. januar 2008 #754 Del Skrevet 4. januar 2008 Heldige dere som har snø! Kos deg med sjokoladen i helga, 7 kg er jo ingenting Hehe, skal nok kose meg, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 4. januar 2008 #755 Del Skrevet 4. januar 2008 Snø her også, og skal visst bare bli mer. Koselig å få det hvitt ute da Sliter med jentenavn dere da. Motsatt av oss. Vi er fast bestemte på jentenavnet, men sliter veldig med guttenavn... Ha en fin fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. januar 2008 #756 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Snø her også, og skal visst bare bli mer. Koselig å få det hvitt ute da Sliter med jentenavn dere da. Motsatt av oss. Vi er fast bestemte på jentenavnet, men sliter veldig med guttenavn... Ha en fin fredag Synes det er så mange flotte guttenavn, jeg, mens jentenavna liksom mangler et eller annet... Mange helt greie navn, liksom, men de er liksom ikke fine nok! Blir ikke Caspara, i alle fall, lurer på hvor jeg har fått det fra? Mange guttenavn jeg kan se for meg på min framtidige sønn, men ingen jentenavn jeg kan se for meg på min framtidige datter... Er så mange kjedelige jentenavn... Ha en fin dag, du også! Endret 4. januar 2008 av imli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 4. januar 2008 #757 Del Skrevet 4. januar 2008 Godt vi er forskjellige Er tydeligvis helt motsatt av oss. Syntes det var mye lettere med jentenavn. Eller rettere sagt å bli enige om jentenavn. Der har vi funnet et vi begge liker. Når det er guttenavn er det mange en av oss liker, men sliter med å finne noe vi begge liker. Nå har vi lagt det helt på is fram til torsdag. Viser det seg at det sannsynligvis er en gutt så får vi heller vri hjernebarken da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. januar 2008 #758 Del Skrevet 4. januar 2008 Godt vi er forskjellige Er tydeligvis helt motsatt av oss. Syntes det var mye lettere med jentenavn. Eller rettere sagt å bli enige om jentenavn. Der har vi funnet et vi begge liker. Når det er guttenavn er det mange en av oss liker, men sliter med å finne noe vi begge liker. Nå har vi lagt det helt på is fram til torsdag. Viser det seg at det sannsynligvis er en gutt så får vi heller vri hjernebarken da... Nei, det er ikke enkelt! Jeg som bestemmer navn her, da. Mannen synes jeg kunne bestemme, og han kunne godkjenne Så det blir vel i praksis jeg som finner på, og han som sier ja eller nei Han har ikke så god fantasi, den karen... Hva er jentenavnet deres da? hvis du vil si det på PM... Blir jo nysgjerrig, kanskje jeg kan få noen forslag av deg? Så kan du få gutteforslag av meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 4. januar 2008 #759 Del Skrevet 4. januar 2008 Vi satte oss ned med PC'n en morgen vi og bladde igjennom navn. Hadde jo noen favoritter fra før begge to, men endte egentlig opp med noe helt annet... PM er sendt. Setter gjerne pris på forslag til guttenavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. januar 2008 #760 Del Skrevet 4. januar 2008 Forslag sendt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg