Niennah Skrevet 5. mai 2008 #3221 Skrevet 5. mai 2008 Noen dårlig mamma er du ikke!! Det er jo en helt ny situasjon, og det kommer til å gå seg til helt fint. *god klem*
April Skrevet 5. mai 2008 #3222 Skrevet 5. mai 2008 Ville bare innom å gi deg en kjempe stor Det er helt klart lov å klage, det er ikke bare bare å få livet snudd så på hodet. Har hatt mine runder med frustrasjon her også og bedre blir det ikke når man bor fire generasjoner i et hus og mannen derfor bruker mye tid på å få huset vårt klart. Men det kan vel bare bli bedre..? Tenker masse på deg!! Klem
susanne_89 Skrevet 5. mai 2008 #3223 Skrevet 5. mai 2008 Gratulere så mykje med Thorbjørn!! No har eg sotte her og lest gjennom dagboka di ei god stund, har hengt litt etter eg då, så eg fant ut først igår at det var ein liten . Håpar det går litt bedre med deg/doke framover. Eg ønsker deg, Thorbjørn og mannen din masse lykke til i tida framover!! Gleda meg masse til eg eingong i tida skal få ein liten ein! Stoor frå ein smuglesar i dagboka di!
Kykkelikokos Skrevet 6. mai 2008 #3229 Skrevet 6. mai 2008 Hei! Du er kanskje på helsestasjonen du nå? Håper du greier å fortelle dem om hvordan du har det. Jeg var på seksukerskontroll med meg selv his jordmor i går, og da spurte hun hvordan jeg hadde det, om jeg følte meg deprimert. Det er med andre ord noe de er veldig godt kjent med. Det er slettes ikke uvanlig at mødre blir deprimerte i starten. Jeg synes forresten også at det er superdeilig å få alenetid. Foreldrene mine var hos oss i noen dager, og moren min er utrolig flink med Live. Kjente at skuldrene senket seg ti hakk når hun var her og tok seg litt av henne. Kanske du har noe familie som kan avlaste deg litt? Det er ikke noe skam å trenge litt tid for seg selv! Kanskje de gode følelsene da vil dukke opp etter hvert også, når du faktisk får tid til å savne babyen?
monja Skrevet 6. mai 2008 #3231 Skrevet 6. mai 2008 Håper alt gikk bra på helsestasjonen idag og at du fikk snakket ut om det som føles leit. Har tenkt mye på deg
Catus Skrevet 6. mai 2008 #3233 Skrevet 6. mai 2008 Huff, det er veldig leit å lese om hvordan du har det. Jeg håper også virkelig at du fikk pratet med noen på helsestajsonen i dag. En diger fra meg!
Concertina Skrevet 6. mai 2008 #3234 Skrevet 6. mai 2008 Håper du har fått pratet med noen på helsestasjonen i dag, så vi satse på at det går seg til og at ting bare blir bedre etterhvert!
Murmelmy Skrevet 8. mai 2008 #3237 Skrevet 8. mai 2008 Kjære kjære imli... Nå er det veldig lenge siden jeg var innom her sist og jeg synes så utrolig synd på deg og situasjonen du nå befinner deg i. Svangerskaps- og barselsdepresjon er ingenting å spøke med og husk at det ikke handler om du er en god mor eller ei . Jeg har sluppet unna dette begge gangene til tross for at jeg er fullstendig klar over at dette rammer hvem som helst. Nettopp derfor jeg har hatt fokus på det så jeg kunne skaffe hjelp om det skulle hende meg. Håper inderlig du fikk snakket med en god person på helsestasjonen i dag. Ikke lett å ta opp ømfintelige temaer som dette og spesielt når man føler seg som "verdens verste mamma". Ei nabo og god venninnne av meg ble rammet da hun fikk si tulle like etter jeg fikk storebror. Det tok henne et helt halvår før hun søkte hjelp på helsastasjonen og ble derfra henvist til deres psykolog. Det hjalp henne utrolig å få snakke med en utenforstående som kunne hjelpe henne å sette ord på følelsene. Håper du får samme hjelp. Masse lykke til med T. Håper du kan nyte resten av permisjonen din straks tilværelsen blir litt lysere. NB. Om mannen din har mulighet så vet jeg at en sykemelding på ham kan avlaste deg
lille katt Skrevet 8. mai 2008 #3238 Skrevet 8. mai 2008 NB. Om mannen din har mulighet så vet jeg at en sykemelding på ham kan avlaste deg Det var ikke så dumt. Han har jo rett på fri (egenmelding) dersom barn eller barnepasser er syk, men en sykemelding hadde nok heller ikke vært så dumt. Da kan han være hjemme litt lengre.
angelou Skrevet 8. mai 2008 #3239 Skrevet 8. mai 2008 Håper det går bedre med deg, og husk at selv om du er nedfor så har det ingenting med dine egenskaper som mamma å gjøre
Fremhevede innlegg