Gå til innhold

Mitt første barn!

Gjest imli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tenker på deg jeg også Imli :) Håper du får litt avlastning, og at dere får hjelp til å se om det er noe som plager lille T.

Synes du er kjempetøff. Sikkert ikke lett å være mamma, når mini ikke har det bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei alle sammen, lenge siden sist! takk for alle klemmer og gode råd!

hva er KISS? var halvannen times pressing og vakum her ja...

han sover fortsatt ikke alene. 6 uker i går og barseltida er over. men håper ikke de neste ukene blir slik som de 6 første.

sitter her med ham på armen nå. skal egentlig ut med ei venninne i dag, men tror ikke det blir noe, for vi må ha med T, og han er utrolig grinete i dag. mannen er ute på fisketur... lurer på når han sist holdt ungen i mer enn en halv time... jeg gjør det meste ja. det er så mye viktig han bare må gjøre, at jeg nesten får dårlig samvittighet når jeg spør om han ikke kan hjelpe til litt mer.

sier ting rett ut jeg, at jeg noen ganger skulle ønske jeg ikke hadde noen unge. noen ganger er det så koselig, og det er bare kose-kose og verdens skjønneste unge, andre ganger er jeg dritt lei og har bare lyst til å gi bort hele ungen. får liksom hele spekteret. tror ikke jeg er helt på jorda igjen etter fødselen, følelsesmessig. eller kanskje jeg er sånn. hvem vet... dette har i alle fall ikke blitt helt slik jeg ønsket eller håpet. håper det blir bedre etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du.

Les her om kiss-kidd. Håper du leste svaret mitt i toddler-tråden. Ønsker deg så veldig en god barselstid...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du.

Les her om kiss-kidd. Håper du leste svaret mitt i toddler-tråden. Ønsker deg så veldig en god barselstid...

takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke mannen ta T mer? Det er jo viktig å dele på det, dessuten bør han jo være interessert i å ta ansvaret for sin egen unge...

så får du litt avlastning også.

Håper ting går seg til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Imli.

Jeg synes du skal stille litt mere krav til mannen jeg Imli, for det kan være utrolig slitsom med en liten en. Det er viktig at du får komme deg ut og treffe venninner, uten T. Alle trenger tid til egenpleie :jepp:

Mannen har godt av å være alene med T, uten at du er hjemme. Da blir han bedre kjent med ungen og ser at ikke alt er bare kos.

Ønsker dere lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sier ting rett ut jeg, at jeg noen ganger skulle ønske jeg ikke hadde noen unge. noen ganger er det så koselig, og det er bare kose-kose og verdens skjønneste unge, andre ganger er jeg dritt lei og har bare lyst til å gi bort hele ungen. får liksom hele spekteret. tror ikke jeg er helt på jorda igjen etter fødselen, følelsesmessig. eller kanskje jeg er sånn. hvem vet... dette har i alle fall ikke blitt helt slik jeg ønsket eller håpet. håper det blir bedre etterhvert...

tror de aller fleste kjenner seg igjen der. Jeg synes det er slitsomt med alt ansvar, og det at jeg hele tiden må tenke på noen annen før meg selv (også får jeg dårlig samvittighet igjen, for at jeg tenker sånn :sjenert:). Er nok enda mer egoistisk enn jeg trodde jeg var....

Og jeg har en unge som gjerne ligger for seg selv og pludrer, så da skjønner jeg hvor drittlei du sikkert blir innimellom :) Men det er lov!

Pump melk og dra på cafe med en venninne, på kino eller shopping noen timer :) Mannen kan fint passe lillebaby også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...