Gjest imli Skrevet 9. mai 2008 #3241 Del Skrevet 9. mai 2008 Hei alle sammen. Takk for alle støttende meldinger og klemmer, det er så deilig å lese! Men nå: Lys i tunnelen. Med hjelp fra underbevisstheten, tror jeg! Våkna nemlig dagen før vi skulle på helsestasjonen med noen vage fornemmelser av en drøm, med ungen ved siden av meg og kjente jeg var glad for det. Så litt på ham og tenkte på hvor skjønn han var. Pluselig løsna bare alt sammen, og innen kvelden var jeg blitt glad i ungen. Drømte noe annet rart neste natt, og morgenen etter var liksom alt på plass. Merkelige greier, må ha drømt et eller annet veldig rart! Eller veldig fint? :klø: Uansett hva som skjedde, er jeg i alle fall veldig glad for det. Hverdagen er fortsatt slitsom til tider, men nå er jeg i alle fall glad i ungen min. Tenker tilbake på alt det fæle jeg har tenkt om ham og sagt til ham, og kan ikke skjønne hvordan jeg kunne tenke sånn. Lille T er fortsatt ganske "inpåsliten", og vil helst bli båret døgnet rundt. Men jeg merker at jeg kan legge ham fra meg oftere uten at det blir ramaskrik. Han sover fint i vogna, og noen ganger sover han fint i senga si også. I natt sov han fem timer i strekk i senga si! Men det er vel mer unntak enn regel altså Han skriker lite, og er i det hele tatt en ganske rolig unge. Men det er jammen slitsomt med et menneske som legger beslag på deg så og si døgnet rundt. Uansett er ting blitt mye bedre nå. Så nå tror jeg dette kommer til å gå bra. Vi var på helsestasjonen på mandag, og jeg følte ikke behov for å snakke med noen. Følte alt gikk så mye bedre. Så da ble det bare vanlig kontroll. Var gruppekontroll, så det var tre andre der også. Vi snakka om fødslene våre og om barseltida, sammen med jordmor og helsesøster. Ungene ble målt og veid. To av de andre ungene så ut som fugleunger i forhold til min... Han veier nå 5450 g og er 58 cm lang! Dvs at han har gått opp 1300 g og vokst 5 cm siden vi dro fra sykehuset! Mor serverer fløte og ungen har næringsvett. Nå sitter han og sover i bæresele på meg her. Var eneste måte jeg kunne få til litt KG-oppdatering på Han har sovet en del i vogna da, men jeg liker ikke å gå fra ham for lenge når han ligger ute i vogna i tilfelle han begynner å skrike. Jeg begynner å bli meg selv igjen... Vekta er tilbake til normalen, magen er flat igjen. Men jeg har fått bredere hofter! Ser det selv når jeg ser i speilet. Ikke fett liksom, men rett og slett selve beina som har vida seg ut. Låra mine ser ikke ut, masse små røde strekkmerker. Renselsen holder på enda, og jeg er lei av å blø... Mannfolket begynner å bli desperat etter litt skikkelig sengehygge... Ellers er alt bra til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 9. mai 2008 #3242 Del Skrevet 9. mai 2008 Flott å høre at det går bedre. Det blir bare bedre og bedre for hver dag. Må si at ungen din virkelig har næringsvett. Bare bra at han legger på seg så godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. mai 2008 #3243 Del Skrevet 9. mai 2008 Så herlig å lese at alt går bra med dere, imli :juhu: Jeg har tenkt masse på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 9. mai 2008 #3244 Del Skrevet 9. mai 2008 til dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 9. mai 2008 #3245 Del Skrevet 9. mai 2008 Godt å høre at ting har snudd på seg Håper dere koser dere masse sammen alle tre! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 9. mai 2008 #3246 Del Skrevet 9. mai 2008 Så koselig å lese at alt er bedre, imli. kose dere sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 9. mai 2008 #3247 Del Skrevet 9. mai 2008 Så godt å lese. Kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 9. mai 2008 #3248 Del Skrevet 9. mai 2008 Vet du hva Imli, det kan jeg se på måten du skriver på også . Dette skrev du for en drøy uke siden: sitter her med en grinerunge påfanget her Har holdt den ungen konstant i dag ... og dette skriver du nå: nå er jeg i alle fall glad i ungen min. Lille T er fortsatt ganske "inpåsliten", Vi var på helsestasjonen på mandag Høres ut som om du har et helt annet forhold til ham nå . Godt å høre at du føler deg bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 9. mai 2008 #3249 Del Skrevet 9. mai 2008 Så godt å lese at lyset er der Men du, hoftene går tilbake, det tar bare litt tid. Jeg får på meg alle buksene mine, men sliter med å få igjen endel av dem. Slik var det forrige gang også, men det gikk seg til. Husk at hoftene måtte bli bedre for at ungen skulle komme ut ;(. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 9. mai 2008 #3250 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg begynner å bli meg selv igjen... Vekta er tilbake til normalen, magen er flat igjen. Men jeg har fått bredere hofter! Ser det selv når jeg ser i speilet. Ikke fett liksom, men rett og slett selve beina som har vida seg ut. Låra mine ser ikke ut, masse små røde strekkmerker. Renselsen holder på enda, og jeg er lei av å blø... Mannfolket begynner å bli desperat etter litt skikkelig sengehygge... Ellers er alt bra til alle! hehe.. er ikke bare lett for dem heller er kjempeglad for at ting går bedre, og at det har "løsnet". Alt blir litt lettere når man kjenner at morsfølelsen vokser litt dag for dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 9. mai 2008 #3251 Del Skrevet 9. mai 2008 Imli. Så godt det var å høre at ting har snudd seg til det bedre, og at morsfølelsen har kommet. Nå går alt den riktige veien skal du se. Ønsker deg en riktig fin helg, og kos dere sammen alle tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 9. mai 2008 #3252 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg ble faktisk så rørt av å lese at ting har blitt bedre i Imli-heimen nå at jeg måtte felle et par tårer!!! (jada, hormonell, men lell!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 9. mai 2008 #3253 Del Skrevet 9. mai 2008 Å Imli! Så bra!! Jeg sa jo at du kom til å bli en fin Imlimamma Kos deg med gutten din du, gi det tid, men nå virker det som om ting er kommet mer på plass. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. mai 2008 #3254 Del Skrevet 9. mai 2008 Usj, her hadde jeg tenkt å snike meg innom for å gratulere med 1-månedsdagen, men så var det "allerede" over midnatt! Gratulerer med "dagen derpå" da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 10. mai 2008 #3255 Del Skrevet 10. mai 2008 Åh, så utrolig godt å lese at du har det bedre! Jeg har tenkt mye på deg, og jeg unner deg virkelig den følelsen du begynner å få nå. For det å være mamma (og å føle seg som en) er virkelig noe man må oppleve. Jeg er så glad for at du også er på vei dit nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 10. mai 2008 #3256 Del Skrevet 10. mai 2008 Nå har jeg sniklest i dagboken din ganske lenge, og jeg må si at du virker veldig tøff, og det er utrolig koselig å høre at ting går fremover! Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 10. mai 2008 #3257 Del Skrevet 10. mai 2008 Så godt å høre at det går framover med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 10. mai 2008 #3258 Del Skrevet 10. mai 2008 Så herlig å lese at det går bedre hos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. mai 2008 #3259 Del Skrevet 10. mai 2008 Så godt å lese at det går bedre med deg! Ble glad jeg nå God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 10. mai 2008 #3260 Del Skrevet 10. mai 2008 Så kjekt å lese at ting står bedre til nå=) Ha en flott helg videre med lille T og mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg