Gå til innhold

Mitt første barn!

Gjest imli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For en nydelig fødehistorie! :rødme: Veldig godt skrevet, og du har ikke skremt meg i hvert fall, selv om det hørtes veldig tøft ut til tider :klemmer:

Kjempefint navn dere har valgt :jepp:

Synes det er så koselig at du deler erfaringene dine med oss, imli :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og griner jeg! :rødme: Ordentlig rørende fødehistorie, ble egentlig skremt heller... Jeg er vel ganske oppsatt på at det kommer til å være det vondeste jeg noensinne har gjort så ;)

Thorbjørn er et kjempefint navn! Håper du får en fortsatt fin dag sammen med Thorbjørn og Imlimannen!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble helt rørt over fødselen din jeg. Smurfen min var 37 cm rundt hodet og Knotten min var 35 cm og det kjennes ikke annerledes ut selv om man er mindre. Men nå syntes jo ikke jeg det var vondt når hodet sto i åpningen heller da. Synes det høres ut som om du hadde en flott fødsel og som om du koser deg masse med lillegutten din.

Nydelig navn forresten :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en rørende historie, Imli.

Ble ikke skremt i det hele tatt. Så lenge resultatet er en nydelig baby, så blir jeg kjemperørt :rødme:

Veldig koselig at du ville dele det med oss.

Kose deg masse med mannen ding og Thorbjørn. Synes det var et fint navn.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: til Imli

Kjenner meg veldig igjen i fødselshistorien din, og det ser ut som om vi har hatt ganske like fødsler (epidural, trykketrang på 7-8 cm, og sugekopp til slutt). Det rare er at man glemmer hvor vondt det var etterpå.. Jeg husker bare at det var skikkelig vondt (men jeg tenkte flere ganger at "dette gjør jeg ikke igjen!")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig navn lillegutt har fått! :)

Var koselig å lese fødselshistorien din! kjente meg igjen i en del av den, særlig med tanke på vakuumet på slutten.... jeg ble heldigvis ikke klipt da, men jeg husker godt det røde hovne såret Ida fikk i hodet etterpå.

Håper dere koser dere masse masse! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint navn dere har gitt den lille:) Og - så tøff du er! Blir stolt på alle damers vegne når jeg leser slike fødselshistorier - tenk så flink du var:) Kos deg masse, masse med dine to gutter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempefin fødselshistorie! Kjente meg godt igjen i mye av det. Det er vondt, men sååå verdt det!

Flott navn lille gutten har fått! Kos dere masse med ham. :hjerte:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har virkelig medfølelse for deg som ikke fikk presse når riene kom. De er jo helt uutholdelige :overrasket:

Man er villig til mye smert for et lite under ja :klem:

Gleder meg til bilder :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for at du delte din fødselshistorie med oss.

Det virker som en tøff, men flott fødsel.

Flott norsk navn dere valgte også.

Det blir veldig lite søvn de første ukene, sp jeg forstår veldig godt hvis du ikke proriterer KG.

Håper du får en flott barseltid uten problemer og med masse kos. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...