Gjest Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Hei, har kommet en utrolig lei situasjon angående i morgen når det gjelder min kusines brullyp... Jeg må jobbe, har spurt alle som er mulige å spørre og ikke mulig og spørre, men ingen kan.. Ville det gjort dere noe veldig om noen kom til middagen, men ikke kirken... Kan legge til at jeg er kusine, men jeg har ikke sett kusinen min på hvertfall 2-3 år og jeg er kun invitert fordi obligatorisk familie og slikt. Ville du reagert noe særlig om noen kom til middag og resten, men ikke selve kirken?
Grissini Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Det er vel bare å forklare situasjonen det? Blir hun sur, så mener jeg hun overreagerer. Hadde det vært at du ikke gadd derimot...Ikke tenk mer på det
*Mina* Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Jeg tror ikke hun får med seg hvem som er i kirken, for fokuset hennes er på helt andre ting. Derfor tviler jeg på at det gjør noe, men jeg ville gitt beskjed.
Gjest rinea Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 jeg ville ha reagert, for du har sikkert hatt god tid til å bytte vakt. Når det er sagt, så ville jeg også hatt forståelse for at du ikke kunne pga jobben. Hun har sikkert forståelse for det tenker jeg. Er sikkert mest leit for deg siden du ikke får se i kirken
Grissini Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 jeg ville ha reagert, for du har sikkert hatt god tid til å bytte vakt. Når det er sagt, så ville jeg også hatt forståelse for at du ikke kunne pga jobben. Hun har sikkert forståelse for det tenker jeg. Er sikkert mest leit for deg siden du ikke får se i kirken Men vet du, for mange er det ikke alltid bare bare å bytte vakt, selv om man har god tid på seg. Det er vel kanskje noe å tenke på? Må si jeg syntes mange bruder er utrolig egoistiske noen ganger....
Gjest Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 jeg ville ha reagert, for du har sikkert hatt god tid til å bytte vakt. Hvis fra klokken to i dag er god tid, så ja da har jeg hatt god tid. Dessverre kan ingen av deltidene, ikke noen av deltidene i de andre butikkene heller, og som sjef så må jeg dessverre da..
Gjest Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 Ble du invitert i dag? Neinei, men at jeg måtte jobbe i morra..
ToveM Skrevet 24. august 2007 #9 Skrevet 24. august 2007 Betyr det noe, om du ikke kommer i kirken, kan en ikke, så kan en ikke. Så lenge du klarer å komme deg til selskapet bør vel det holde. Tror neppe brudeparet klarer å legge merke til alle som er i kirken uansett
rusketulla Skrevet 24. august 2007 #10 Skrevet 24. august 2007 Det går nok greit det Fortell henne at du er lei for det, men desverre hadde du ikke mulighet til å la være å jobbe. Tipper det viktigste for henne er at du er med på middagen og på festen!
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2007 #11 Skrevet 25. august 2007 Hei, har kommet en utrolig lei situasjon angående i morgen når det gjelder min kusines brullyp... Jeg må jobbe, har spurt alle som er mulige å spørre og ikke mulig og spørre, men ingen kan.. Ville det gjort dere noe veldig om noen kom til middagen, men ikke kirken... Kan legge til at jeg er kusine, men jeg har ikke sett kusinen min på hvertfall 2-3 år og jeg er kun invitert fordi obligatorisk familie og slikt. Ville du reagert noe særlig om noen kom til middag og resten, men ikke selve kirken? Utrolig frekt av deg. Synes ikke man kommer kun til middag, og dette er noe du burde ha visst lenge.
Gjest ¤bella¤ Skrevet 25. august 2007 #12 Skrevet 25. august 2007 Utrolig frekt av deg. Synes ikke man kommer kun til middag, Hvorfor ikke?
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2007 #13 Skrevet 25. august 2007 Hvorfor ikke? fordi det er vielsen som er bryllupet og man stikker ikke kun innom til middag
Gjest frulou Skrevet 25. august 2007 #14 Skrevet 25. august 2007 Utrolig frekt av deg. Synes ikke man kommer kun til middag, og dette er noe du burde ha visst lenge. Jasså?Å påstå at det er frekt er relativt latterlig. Av og til skjærer det seg med vakter, det vet jeg selv,sånn er det bare, og som butikksjef er det ikke noe tvil om at man må ta ansvar. Jeg regner med at brudeparet , og ikke minst bruuuuuuden, vil ha forståelse for dette.Jeg ville syns det var litt trist hvis noen av mine nærmeste ikke kunne overvære seremonien, men frekt ville jeg aldri finne på å kalle det.
Gjest Neria Skrevet 25. august 2007 #15 Skrevet 25. august 2007 Litt sent men... Jeg hadde ikke reagert om noen av mine gjester ikke hadde rukket vielsen, men kommet til middag i bryllupet. Det er jo mye bedre det enn at man ikke kommer i det hele tatt. Av og til må man jobbe og får ikke byttet vakter, sånn er det for alle som har lørdagsvakter. I mitt bryllup var det en gammel tante (hun er nesten 90 år) som bare kom til middagen og ikke i kirken. Hun var redd for å bli for sliten av en lang dag hvis hun skulle i kirken også. Helt greit det. I kirken var det for meg presten og mannen min (og foloverne) som var de viktige, alle andre som kom var bare hyggelig "bonus". Det er jo på festen etterpå man får hilst på folk og vekslet noen ord.
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 25. august 2007 #16 Skrevet 25. august 2007 Det hender jo faktisk at man pga mindre kirker må oppfordre gjester til IKKE å komme i kirken. Og hva med alle de som gifter seg hos sorenskriveren? Der er det jo ikke plass!!! Jeg synes ikke det er en selvfølge at alle gjester kommer til vielsen.
Gjest s.n Skrevet 25. august 2007 #17 Skrevet 25. august 2007 Jeg hadde ikke reagert på det i det hele tatt. Det er på festen en skal sosialisere, ikke i kirka.
¤flicka¤ Skrevet 25. august 2007 #18 Skrevet 25. august 2007 Hadde jeg ikke reagert på i det hele tatt, tvert i mot hadde jeg vært glad for at du iallefall kunne komme til middagen/festen
Brunhilde Skrevet 25. august 2007 #19 Skrevet 25. august 2007 fordi det er vielsen som er bryllupet og man stikker ikke kun innom til middag Det er det jo ikke. Det er seremonien i kirke eller hos sorenskriver/byfogd som er vielsen. Festen som følger er bryllupet!
-Alvildebrud- Skrevet 25. august 2007 #20 Skrevet 25. august 2007 Neinei, men at jeg måtte jobbe i morra.. Det er jo ingenting å gjøre noe med! Du MÅ på jobb Tipper du blir varmt ønsket velkommen til middagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå