Gjest Gjest Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Til dere menn. Hva er det første dere ser på hos en kvinne? er det utstråling,holdingen,utsende? Selv er jeg en litt sjenert jente så jeg vet ikke om det kommer noe utstråling av meg men jeg har en fin holdning når jeg går.Merker dere hvis jenta ikke har selvtillit?
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Til dere menn. Hva er det første dere ser på hos en kvinne? er det utstråling,holdingen,utsende? Selv er jeg en litt sjenert jente så jeg vet ikke om det kommer noe utstråling av meg men jeg har en fin holdning når jeg går.Merker dere hvis jenta ikke har selvtillit? Ansiktet At hun ikke er blond oppe i hodet sitt Rumpa Puppene
Jur72 Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Jeg ser ansiktet og deretter personligheten. Dersom jenta er usikker og sjenert, tar jeg første steget og forsøker å komme i kontakt. Jeg liker ikke når noen forsøker å gjemme seg unna. Jeg kan nok være litt for ivrig, men bedre det enn å la jenta bli bortglemt i en krok uten at noen bryr seg.
Gjest s0l Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Selv er jeg en litt sjenert jente så jeg vet ikke om det kommer noe utstråling av meg men jeg har en fin holdning når jeg går.Merker dere hvis jenta ikke har selvtillit? Kan ha utstråling selv om du er sjenert Jeg ser ganske raskt om noen har dårlig selvtillit, men er jo ikke sikkert alle ser det, ikke vet jeg.. Ja, jeg vet at jeg ikke er en mann..
Gjest Nok en gjest Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Ansiktet, spesielt øynene. Smilet er også viktig. Når det gjelder pupper, rumpe og lår, er jo det også viktig, men jeg tenner nok mer på personlighet enn kropp. Det gjelder lite å se råflott ut hvis du er et nek/en drittsekk.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2007 #6 Skrevet 25. august 2007 Ansiktet, spesielt øynene. Smilet er også viktig. Når det gjelder pupper, rumpe og lår, er jo det også viktig, men jeg tenner nok mer på personlighet enn kropp. Det gjelder lite å se råflott ut hvis du er et nek/en drittsekk. Bare gutter med lite dametekke som sier dette... Ser ikke dama flott ut til og begynne med får hun ikke mange blikk.... det er en kjennsgjerning
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2007 #7 Skrevet 25. august 2007 Bare gutter med lite dametekke som sier dette... Ser ikke dama flott ut til og begynne med får hun ikke mange blikk.... det er en kjennsgjerning Enig!
Gjest Nok en gjest, med eller uten dam Skrevet 25. august 2007 #8 Skrevet 25. august 2007 Dametekke eller ei (er ikke med i en konkurranse om hvem som har draget), personlig tenner jeg ikke bare på et flott ytre. Slik er det bare, og jeg tviler på at jeg er den eneste her i verden som fungerer på den måten. Øynene synes jeg kan fortelle mer om personen enn f.eks. puppene, derfor ser jeg først på dem. Naturligvis kan jeg (selv om jeg i enkelte andres øyne sikkert mangler både dametekke og annet) se at en dame har en knallfin kropp, men tenningen oppstår ikke bare på grunn av det.
W. Wallace Skrevet 25. august 2007 #9 Skrevet 25. august 2007 - Kroppssymmetri- og harmoni. M.a.o forhold mellom midje-hofte, overkropp-underkropp, skuldre-bryst-midje-hofte-lår. - Øyne. Øyekontakt? Er hun usikker i øyekontakten? Meget viktig, uten sterk øyekontakt, ingen kontakt. Trenger nesten ikke prate om øyekontakten er god nok. - Holdning. Oppreist eller krøket? Henslete? Selvsikker? Målbevisst? Usikker? Redd? - Ansikt / Hud / Fysisk form - alle ytre faktorer som ikke er direkte relatert til symmetri og harmoni. Hjelper selvsagt lite om det ikke er noen hjemme, uten at jeg da sier at en lite fysisk attraktiv kvinne med super personlighet er mer appelerende enn en supermodell uten personlighet. Jeg foretrekker i pose og sekk.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2007 #10 Skrevet 25. august 2007 Dametekke eller ei (er ikke med i en konkurranse om hvem som har draget), personlig tenner jeg ikke bare på et flott ytre. Slik er det bare, og jeg tviler på at jeg er den eneste her i verden som fungerer på den måten. Øynene synes jeg kan fortelle mer om personen enn f.eks. puppene, derfor ser jeg først på dem. Naturligvis kan jeg (selv om jeg i enkelte andres øyne sikkert mangler både dametekke og annet) se at en dame har en knallfin kropp, men tenningen oppstår ikke bare på grunn av det. Ye Ye! Sikkert det.......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå