Gjest =tentacle= Skrevet 27. august 2007 #21 Skrevet 27. august 2007 Veldig sjelden, men det skal jeg rette på når jeg får mulighet til å prioritere maten mer.
Gjest Elize Skrevet 28. august 2007 #22 Skrevet 28. august 2007 Vi har bestemt oss for å innføre søndagsdessert. Vi jobber begge skift så det er ikke bestandig det er mulig for oss å ha dessert på søndagene, men da har vi bestemt oss for å ha desserten på første mulige dag etter søndagen. Vi hadde alltid dessert hjemme på søndagene da jeg var liten, og det er en tradisjon jeg har lyst å fortsette med.
kamela Skrevet 29. august 2007 #23 Skrevet 29. august 2007 Alt for sjelden, skjer mest om høsten/vinteren. Synes det er koselig å lage i stand litt i helgene.
fiktiv Skrevet 29. august 2007 #24 Skrevet 29. august 2007 Hos oss er det dessert bare når det er selskap eller folk på middag
øyenstikker Skrevet 30. august 2007 #25 Skrevet 30. august 2007 nope, ingen dessert her i gården. Her prøver vi å holde oss unna sukker i uka. Det er forbeholt helgene. Alikevel spiser vi ikke det i helgene heller. Etter god mat er vi mette, så det frister ikke med noe etter maten
Rhiakath Skrevet 30. august 2007 #26 Skrevet 30. august 2007 Sjeldent dessert, bare når jeg er på besøk hjemme eller andre steder, eventuelt spesielle dager som bursdager o.l. Men er ofte at vi spiser noe annet på kvelden da.
starie Skrevet 31. august 2007 #27 Skrevet 31. august 2007 Jeg spiser dessert i perioder. Blir som regel rødgrøt eller ferdig kjøpt fruktkompott. Skikkelig pensjonistdessert altså mao :icon_smile:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå